3DRacing Mania heeft een nieuwe Track editor voor NFSIII gepost. Ik heb er wat mee zitten klooien en het is best wel grappig. Je kunt er bestaande tracks mee aanpassen. Vooral het klooien op de Z-as is leuk (onneembare hellingen maken waar alle traffic en de cops met hun corvettes vanaf donderen)...
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.