Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Speedy3D texture artikel

Speedy3D heeft een artikeltje over texture compression in elkaar geknalt. Aan de hand van een aantal Quake3 screenshots wordt het verschil duidelijk tussen kleine 256x256px textures en (middel)grote 512x512px textures gemaakt:

As you can see the 512x512 resolution texture is much sharper and clearer then the sample taken at 256x256. There is quite a bit more noticeable detail, and it looks much more realistic. Here is another sample using the same conditions as the first samples, again 256x256 is on the right, and 512x512 is on the left. Notice how much more realistic the gun looks. Click for a larger image.

Door

Architect

0 Linkedin Google+

Bron: Speed3D

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*