Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Unreal 225 vs 224 Direct3D performance

Door , 4 reacties, bron: Planet Riva

In navolging van Riva3D en Riva Station heeft ook Planet Riva benchmarks gepost waarmee de performance van patch 224 vergeleken wordt met de nieuwe 225 server patch. De info vind je hier.

Door Femme Taken

Architect

05-06-1999 • 17:58

4 Linkedin Google+

Bron: Planet Riva

Lees meer

Reacties (4)

Wijzig sortering
Sinds het horen van deze berichten (gisteren), ben ik die update ook eens gaan downen. En op mijn Celeron266, voodoo2 32mb-ram is deze versie daadwerkelijk veeeeel sneller. Alleen komt dit volgens mij niet door de drivers maar omdat er veel minder virtueel geheugen wordt gebruikt. Ik kan versie 225 echt aanraden. (tevens veel stabieler). Ik moet alleen nog kijken wat de level editor doet.(Op versie 224 loopt deze niet echt)
Ik kan me slecht voorstellen dat de framerate omhoog gaat omdat hij minder virtueel geheugen gebruikt. Dat zou dan moeten zeggen dat-ie tijdens het spelen continu aan het swappen is, en dat doet-ie niet.
Nu niet meer nee
Maar waar het om gaat. Hij loopt gewoon beter en sneller.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*