Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: ZZT

ZZT, een of andere wazige Nederlandse site (draait bij PI/WXS), heeft een interview met Tim Sweeney (Epic/Unreal) op het net gekickt. Hier heb je een vraag:

Wouter: With the coming of Unreal Tournament and Quake 3 Arena we see a trend in the direction of multiplayer oriented games. Increasing high bandwidth internet access is opening doors for developments like this. Assuming that the concept of the Unreal technology will not be improved upon in the near future, in what way will the market develop further?

Tim: I'd like to take the engine more in the direction of persistent multiplayer games, with a much larger world controlled by distributed servers. Sort of the best of Unreal Tournament and Ultima Online, combined together in a community-driven way.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True