Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 11 reacties
Bron: Brandon Reinhart .plan

Brandon Reinhart aka "Greenmarine" (Epic UT programmer) heeft z'n .plan geupdate met o.a. wat info over Unreal Tournament:

I am very happy with the kind of gameplay we've attained in UT. Things like multikill combos and killing sprees add a lot to deathmatch...adding more of a fightgame edge to the combat. Gameplay moves from just killing people to killing people in creative ways. By introducing elements like high air control and opponent momentum control (knocking your enemy around with rocket launcher or ripper) you get more skillful kills. From the feedback I've gotten from people who have actually taken the time to play with the game before they judge it, the gameplay is very solid. [break]Verder in z'n .plan een zooi info over E3 en Episode 1:[/break] Saw Star Wars twice today. Great film. Incredible light saber duels. Jar Jar Binks should have gotten waxed though.

Fijn om te weten, wanneer mogen wij 'm zien?

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (11)

Ik denk dat UT een stuk beter wordt dan Q3:A, iemand (niet) mee eens? en waarom?
Mee eens:

A: Beter graphics
B: Betere ondersteuning van API's en Instruction sets (3D NOW! out of the box, A3D (2.0) out of the box, Glide & Direct 3D support etc.)
C: Meer varieteit in levels
D: Meer online gameplay opties (o.a. een soort Rainbow Six achtig idee)
E: Leukere wapens (wat dacht je van die teleporter en van die afstandsbestuurbare raketten)
F: Komt eerder uit (in Juni of Juli, Quake III komt pas in december)

En zo kan ik de lijst nog groter maken.

Wordt vervolgd....
Voor zover ik aan de screenshots heb kunnen zien ziet UT er beter uit. Ik vind de Q3A Test ook niet echt geweldig. Epic heeft volgens mij ook meer originele ideeŽn (bleek ook al met Unreal, bijv. de wapens).
Worden OpenGL en EAX 1 en/of 2 ook ondersteund?
OpenGL weet ik niet zeker.

EAX 1.0 zeker (ook al in Unreal) en ik weet bijna zeker ook EAX 2.0. Als deze laatste er niet bijgevoegd is zal dit zeker gedaan worden in een patch, net zoals Epic dat met A3D 2.0 in Unreal gedaan heeft.
Unreal Tournament ondersteund ook OpenGL en zier helemaal geweldig uit, ik heb nog een mpeg (90mb), waarin 1 van de makers laat zien wat unreal tournament in gaat houden, ziet er heeel veelbelovend uit
Alleen is de OpenGL implementatie nogal kut waardoor je p een TNT2 de halve framerate haalt als bij een V3... Er zijn vermoedens dat multi-texturing gewoon helemaal niet wordt gebruikt met de TNT.
Ik weet wat opengl is, maar wat de heck is EAX?
OK,

EAX. EAX staat voor Environmental Audio Extensions. De uitvinder in Creative Labs. Als je geluidskaart EAX ondersteund (Sound Blaster Live, Sound Blaster Live Player, Sound Blaster 128 PCI, Monster Sound MX300 (zeer binnen kort), Turtle Beach Montego II (zeer binnen kort), Xitel Storm Platinum (Zeer binnenkort), Yamaha...... (weet ik veel, in ieder geval een van de nieuwere Yamaha's etc.)

EAX is ingebouwd in Microsoft DirectSound 3D. Deze API (Applications Programming Interface) kan door de makers van bijvoorbeeld games gebruikt worden om 3D effecten aan het geluid toe te voegen. Bijvoorbeeld een raket die van achteren langs je heen naar voren vliegt. EAX zorgt ervoor dat het net lijkt of het geluid ook van achteren komt.

Verder weet ik er niet erg veel meer van.
thanx, weet ik dat ook weer.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True