Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGNhardware

Planet Riva heeft een artikel gepost waarin 16-bit en 32-bit rendering met elkaar vergeleken worden. Zoals bekend doet de Voodoo2/Banshee/Voodoo3 alleen 16-bit, voor TNT hooligans een leuke reden om 3Dfx af te zeiken:

One hotly debated issue in 3D graphics today is the importance of higher external rendering bitdepths, especially lately when comparing 3dfx architecture to just about everything else on the market (Matrox G200 and G400, ATI Rage 128, S3 Savage 3D and Savage4, and NVIDIA RIVA TNT and TNT2). The purpose of this article is to dispel any myths regarding claims by various manufacturers and investigate the real differences between the two different rendering bitdepths.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True