Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

3D Soundsurge heeft een artikel op z'n site geparkeerd waarin in het kort de features van EAX1.0 beschreven worden. Errug handig als je op het punt staat een nieuwe soundcard te kopen (SBLive of MX300?).

Hier alvast een pluk info over reverb effecten:

To create the reverb effects you can either use the geometry of the room and do the calculations how the soundwaves bounce around the rooms or do a reverb engine where you simulate different kind of environments without having do actually process the geometry information. Current hardware can't process all the reflections but Aureal choose to actually calculate the first order reflections (up to 60 reflected sound waves at any time) while Creative instead made the choice do a reverb engine and let the developer choose what kind of environment the users are located in. Creative made that choice because they think it's easier for the developer to implement, offers more flexibility for the level designers and requires less processing power.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True