Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Games en bugs...

Door , 0 reacties, bron: AGN3D •

GA-Source heeft een artikel in elkaar gepleurd over het volgens hun steeds maar toenemend aantal bugs in computergames. Persoonlijk vind ik dat wel meevallen. In de goeie ouwe DOS tijd was ik 2 uur bezig om m'n pc zondanig te configgen dat-ie een spelletje onder DOS4/GW op m'n krappe 4Meg 486 doos aan de praat kreeg met ondersteuning voor m'n Gravis Ultrasound. Startte het spul dan eindelijk toch op, dan liep 't geheidt ergens vast tijdens de intro of ging-ie plat tijdens het laden van een game... Mocht Windhoos ergens een voordeel hebben dan is het wel dat 't met DirectX tegenwoordig vrij simpel aan de praat te helpen is.

Anyway, geen gezeur meer, hier wat info uit het artikel van Gamer's Alliance:

The wonderful thing about games in general is that they continue to become more and more technologically, visually, and thematically marvelous. Games now have depth, and feel, and immersive sound, graphics, and interaction with the environment. In many ways, they push the technological envelope like no other software application does, and with this cutting-edge technology, there is a price. That price is usually the cost of hardware upgrades, but it's now being said that buggy, sometimes broken, games are the cost as well. Is this too high a price?

In addition, developers often say that they're under pressure from the gaming public to continually increase the complexity of games. Gamers want better sound, more and better visuals, better AI (artificial intelligence) in their opposition, more involved and intricate plots and adventures, faster and smoother online play... and that the cost of all these advancements is -- you guessed it -- more unstable and quirky games in general. Is this too high a price?

Door Femme Taken

Architect

26-02-1999 • 19:11

0 Linkedin Google+

Bron: AGN3D

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*