Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

Joan van Sharky Extreme heeft wat rond zitten raggen met Midnight GT en heeft die ervaring tot onze grote vreugde tot een review verwerkt. Hier wat stuff over de AI in dit racespel:

Cars will be subject to real world physics. In simulation mode, if a zero to 60-MPH acceleration took about 8 seconds for the player, it would apply to the AI controlled cars also - no perfect drivers allowed! The neural network approach to the opponent AI follows a real player simulation model, which means that the longer you race the more your competition adjusts to your techniques and tricks. They learn the track along with you. This should alleviate the frustration of the inverted learning curve where you get smarter and your AI competition gets dumber. There are five AI opponents in each lookalike race, seven in Pininfarina mode.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True