Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Aan Avengers-filmschurk gewijde Thanos-subreddit gaat helft users verbannen

Thanos had in Avengers: Infinity War een plan om de helft van het leven in het universum te vernietigen en dat lot wacht nu de gebruikers van de Thanos-subreddit. Moderators gaan niet over tot vernietiging, maar zullen op 9 juli de helft van alle users verbannen.

Een moderator maakte op de subreddit met de naam 'thanosdidnothingwrong' bekend dat hij toestemming heeft om de helft van het aantal abonnees te verbannen. De Reddit-admins gaan daarvoor een bot maken, zodat het verbannen snel, eenvoudig en willekeurig kan plaatsvinden.

De subreddit is sinds de aankondiging flink gegroeid en heeft op dit moment maar liefst 276.000 abonnees. dat betekent dat zo'n 138.000 gebruikers op 9 juli verwijderd worden. De drie maanden oude subreddit die is gewijd aan Thanos, had ongeveer 20.000 abonnees toen het idee van de massale verbanning opkwam.

Over het plan was enige onenigheid, waarna erover werd gestemd. Als het plan meer dan 60.000 upvotes zou krijgen, zou het Thanos-plan in werking treden. Het aantal van 60.000 was op dat moment de helft van het aantal abonnees op de subreddit. Uiteindelijk kreeg het plan meer dan 151.000 upvotes. Degenen die verbannen worden, zijn van plan om zich te voegen in bijvoorbeeld de subreddit inthesoulstone. Deze naam refereert aan een theorie over wat er is gebeurd met degenen die het loodje legden in de film.

In de Marvel-film heeft Thanos het plan om met de verschillende Infinity Stones de helft van al het leven in het universum te vernietigen. Thanos ziet dit als een daad van genade, waarbij hij wijst op de beperkte bronnen en de gevolgen van overpopulatie.

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

04-07-2018 • 10:48

151 Linkedin Google+

Reacties (151)

Wijzig sortering
www.didthanoskill.me

[Reactie gewijzigd door Iva Wonderbush op 4 juli 2018 11:15]

(spoilers)

'klik'->pagina bron... Netjes, RNG gebruik en een cookie, direct in de pagina. Makkelijk te begrijpen code... zouden meer sites moeten doen ;)

Oh, ja... blijkbaar mag ik nog even blijven leven van Thanos (of the RNG van mijn eigen webbrowser, of whatever :P )

[Reactie gewijzigd door jiriw op 4 juli 2018 16:02]

Leuk gedaan.

Wat @jiriw ook zegt: lekker simpel opgezet.

Voor herkansingen wel je cookie verwijderen :p
voor de mensen die willen weten waarom ze bans gaan uitdelen is omdat ze een wereld record willen verbreken
Het oude record staat in handen van /r/bitcoin dat van zijn 870 000 subscribers er iets van 200 000 gebanned heeft.
Was dit ook vanwege een recordpoging of had dit een andere reden?
Ik ga ervanuit dat dat gebeurd in de nasleep van de split tussen bitcoin / bitcoin cash. De mods van /r/bitcoin cash hadden een nultolerantie tov discussie van altcoins. Met andere woorden, je mocht niet discussieren over bitcoin cash, je moet doen alsof het niet bestaat. Nogal kleingeestig. Ik heb me vrijwillig geunsubscribed :)
Volgens mij is je toetsenbord/grammatica een beetje kapot. Het doel van de massale verbanning is het emuleren van een plotpunt in de film.

In andere woorden; "whoosh"
bedoel je niet 'snap', hij knipt tenslotte met zijn vingers ;)
Dat is het hele punt. Perfect gebalanceerd, zoals alles hoort te zijn.
Is het dan niet mogelijk om je abonoment op te zeggen voor de massa ban en daarna weer te aboneren om niet geband te worden?
Alleen abonnees van het subreddit worden geband, dus ja, als jij geen abonnee bent, dan zal je niet geband worden. Maar waarom zou je? Het is onderdeel van de grap juist.
Spoilers... :/ Omdat ik hem niet in de bios heb kunnen zien wachtte ik braaf op de blu-ray... Die schrappen we nu ook maar ;-)
Zet het dan niet in de eerste zin! Dit had best verderop in het stuk gemogen, dan was ik al lang gestopt met lezen.

[Reactie gewijzigd door holoX op 4 juli 2018 10:59]

Van de film Titanic wist iedereen ook hoe het eindigde. Daar hoorde je toen niemand over.
Het gaat namelijk om het verhaal naar het einde toe. Je mist dan maar 3 minuten van de film, het einde.
Heb je de trailers niet gezien?
Never mind.

[Reactie gewijzigd door B00st3r op 5 juli 2018 09:58]

Nou maar even een tegengeluid dan, want hier krijgt de auteur wel heel erg overdreven de wind van voren (imho).
Ook ik heb de spoiler meegekregen and guess what? I couldn't care less! }>
Superheldenidioterie ten top zeg.

En ik doe een voorzichtige gok dat velen van de klagers hier zelf ook op reddit komen (dat doet de halve wereld schijnbaar) en hebben de bewuste sub/ daar ongetwijfeld ook al gezien.

Ontopic verder: wel een geinige actie. _/-\o_
Het zal mij persoonlijk noch naar die sub noch naar deze film in de bios lokken, maar toch...
Film is 2,5 maand uit man.. het is een keer klaar..
Deels mee eens maar zet het dan niet in de eerste zin! Dit had best verderop in het stuk gemogen, dan was ik al lang gestopt met lezen.
Er staat technisch gezien dat Thanos het plan heeft, niet of het hem in de film ook daadwerkelijk lukt.
Hij zou het uit kunnen voeren na #sensored# ironman
Thanos zit in de film?! :o

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 4 juli 2018 12:46]

Dat stond er voordat het artikel werd aangepast dus wel.
Dat plan is nauwelijks een spoiler te noemen hoor... Er staat verderop wel een dijk van een spoiler, maar als je zo ver leest terwijl je de film nog wil gaan zien dan heb je het ook gewoon aan jezelf te danken.
De titel geeft al aan dat het over de Avengers film gaat. Dan moet je dus niet op dit artikel klikken. Je hebt zelf ook wat verantwoordelijkheid in het vermijden van spoilers.

[Reactie gewijzigd door unilythe op 4 juli 2018 11:01]

Er is geen toegevoegde waarde in dit artikel om de uitkomst van de film te spoileren (laatste alinea). Was minder hard om gewoon te blijven zeggen "thanos had het plan om .." zonder er verder op in te gaan ...
Die is er wel. Anders is de actie van reddit niet echt uit te leggen.

Mensen die mekkeren over spoilers: Je had ook gewoon het artikel niet kunnen lezen. Eigen schuld.
Inmiddels is het artikel aangepast maar een ieder die nu in de comments gaat kijken krijgt de spoiler alsnog :+
Snel alles op -1 gaan modden dan! :+
Wat had je dan verwacht? Een deel 2 terwijl in deel 1 thanos wordt gestopt? Iedereen wist van te voren dat ie op zijn minst tijdelijk zou winnen...

[Reactie gewijzigd door jessy100 op 4 juli 2018 11:26]

Niet iedereen gaat naar de bioscoop en de hardcopy release voor thuis (en dus ook digitale distributie) is volgende maand pas beschikbaar. Spoiler tags zijn zeker nog wel op zijn plaats.
Zeker op een platform waar je ze absoluut niet verwacht.

[Reactie gewijzigd door Koffiebarbaar op 4 juli 2018 11:27]

Niet iedereen gaat naar de bioscoop en de hardcopy release voor thuis (en dus ook digitale distributie) is volgende maand pas beschikbaar. Spoiler tags zijn zeker nog wel op zijn plaats.
En hoe lang is dit verhaal al bekend vanuit de comics? Inmiddels al 26 jaar.
Dat zegt de normale filmkijker toch geen drol?? Ik wist t ook niet, heb de film nog niet gezien en vind dat er best wel spoilertags geplaatst hadden mogen worden.
Tweakers van spoileren beschuldigen waar die zelfde spoiler al 26 jaar op straat ligt, is uit balans.
Ik heb al die comics niet gelezen, denk dat dat zomaar opgaat voor de meerderheid die naar die Marvell films gaat.
Ook weet ik genoeg om te weten dat ze het helemaal niet zo strak nemen met hun comic book history.
Film is nog maar 2,5 maand uit. Sommigen onder kijken liever comfortabel in hun eigen zetel zonder lawaai en afleiding van andere cinemagangers.
En als je er wat van zegt (lawaai) dan komen ze met hele groep naar jou toe.
Ik ga erg regelmatig naar de bios (Pathé Delft), en ik heb vrijwel nooit last van anderen. Is dit in andere steden/bioscopen echt een probleem?
Ik irriteer me sowieso aan iedereen in de bioscoop die geluid maakt. Ik erken dat dit meer een probleem is met mij dan de bioscoop maar als de film aanvangt en er gaan mensen ritselen met luidruchtige zakjes en die smerig vies irritante biertjes ploppen (serieus waarom verkopen ze in godsnaam beugels) of ik hoor mensen eten dan krijg ik last van zwetende handpalmen.
Ik ga dus meestal pas naar de bios als de film er alweer bijna uit gaat op een tijd dat de zaal nagnoeg leeg is of wacht gewoon tot de release voor thuis.

Over het algemeen valt het wel mee als ik een beetje realistisch doe.
Pathe Spui in Den Haag zit overigens wel relatief vaak gewoon echt irritant volk die gewoon glashard met elkaar gaan lopen ouwehoeren. Vaak groepen jongeren, bij de typtische films (fast and furious en co).
Ze hebben dan wel zo'n bruinhemden kliklijn maar mijn telefoon staat gewoon uit en die ga ik daar ook niet voor aanzetten en ben ook niet iemand die iets gaat roepen naar mensen 5 rijen verder want dan wordt ik zelf overlast en dat vind ik te génant voor woorden.

[Reactie gewijzigd door Koffiebarbaar op 4 juli 2018 11:45]

Ik irriteer me in de bioscoop aan het geluid wat de bioscoop laat horen. Schijnbaar heb ik een a-typisch gehoor waardoor ik het echt in elke bioscoop verschrikkelijk vind klinken. Maar ik kom er al niet meer sinds de laserpointer ellende, dus al een tijdje niet, waar ook helemaal NIETS door de bioscopen aan werd gedaan. Mensen die alles moeten vragen aan iemand dienaast ze zitten vond ik altijd het meest erg.

Maar de spoilers in dit topic heb ik niet zo'n last van, films hebben tegenwoordig toch geen noemenswaardige plot twists meer.
..en ben ook niet iemand die iets gaat roepen naar mensen 5 rijen verder want dan wordt ik zelf overlast en dat vind ik te génant voor woorden.
Weet je, vroeger had je glazen colaflesjes in de bioscoop.
Best handig soms.
In de Euro/City (van JT) H'sum was het af en toe echt een drama. Sinds de Vue in de plaats is niet meer, die letten beter op.

Film begint, zit er een groep van 12-14 jaar extra luid op de tel met scherm op maximale helderheid, om zich heen kijken of je ze wel ziet. Vraag je of ze verwijderd kunnen worden "Ja meneer dat probleem vermijden we liever".
Ik ga al 25 jaar naar bioscopen in heel het land. De enige keer dat ik last had van anderen was op Lowlands, maar daar was vrijwel iedereen stoned, dronken of beide, dan kan je dat verwachten.
pathe bijlmer arena is mijn vaste stek.. geen problemen mee..
Delft is 200km rijden.
Waar in mijn reactie impliceerde ik dat je naar Delft moest komen?
watvoor ghetto bioscoop ga jij :?
Tegenwoordig draaien films erg kort in de bios, Avengers kan je nog maar heel beperkt gaan kijken. Als je dan nog spoilers wil vermijden, waarom dan een artikel lezen dat over 1 van de hoofdpersonen gaat?
Omdat ik wil weten waarom een reddit sub de helft van haar users bant? :?
Een spoiler alert was op z'n plaats geweest...
Dat was ook mijn idee. De film is al pakweg 2,5 maand uit en ik wilde er ook niet teveel omheen gaan praten om het risico op spoilers maar angstvallig te vermijden. Maar goed, ik heb de lead en kop nu aangepast. Beter laat dan nooit :)
Nou, je kunt het plot wel uitleggen zonder te spoileren.

Vooral dat regeltje "Uiteindelijk slaagt hij daarin." is totaal overbodig in het artikel. Het voegt niets toe (behalve dan een spoiler), en kan gewoon weggelaten worden. Als je de volgende regels dan in tegenwoordige tijd schrijft ipv verleden tijd is er helemaal niets aan de hand.
Fair enough, heb dat doorgevoerd.
Zo lijkt het een andere film en heb je automatisch geen spoilers meer ;)
Zoiets dacht ik al, sneaky }>
In de film Titanic zinkt het schip! :+
Ach, mensen zeuren teveel om spoilers tegenwoordig. Als je niet wil dat een film die tweeënhalve maand geleden uitkwam gespoiled wordt had je hem maar gewoon in de bioscoop moeten gaan kijken. Je kunt niet verwachten dat iedereen maar krampachtig moet opletten wanneer ze het over films e.d. hebben dat ze de film per ongeluk spoilen voor die paar mensen die gewoon weigeren om naar de bioscoop te gaan. De eerste 1 of 2 weken kan ik dat nog begrijpen maar daarna is het mijn inziens gewoon "ga hem kijken en anders niet zeuren".

edit: oh ja, het schijnt zelfs te zijn dat spoilers er juist voor zorgen dat je het verhaal leuker vindt: https://www.universityofc...ke-you-enjoy-stories-more

[Reactie gewijzigd door Neko Koneko op 4 juli 2018 11:20]

ouch 2.5 maand uit is veel te vroeg voor ik die ooit eens bekijk.
bijkomend voordeel, tegen dan ben ik deze spoiler toch al lang en breed vergeten.
ware het niet dat het verhaal zelf o zo voorspelbaar is, nu avengers, zegt genoeg.
In de laatste alinea staat wel een spoiler die ik ver vind gaan voor een film die naar mijn idee net uit is. Ik had het in ieder geval liever niet gelezen.
Ik heb hem nog niet gezien omdat hij nog niet beschikbaar is in de Apple store. ;)
De strips die dit verhaal verwoorden zijn al een paar decenia uit. Wie weet er nu niet wie Thanos is en wat hij uitspookt in het Marvel universe.

Echt, net als dat ik door mensen afgebrand werd omdat ik aan het begin van Narco's zei dat Pablo dood ging op een dakje.

Niet mijn schuld toch als men info die al tig jaar oud is niet weet? Hoe is geschiedenis een spoiler?
De strips die dit verhaal verwoorden zijn al een paar decenia uit. Wie weet er nu niet wie Thanos is en wat hij uitspookt in het Marvel universe.

Echt, net als dat ik door mensen afgebrand werd omdat ik aan het begin van Narco's zei dat Pablo dood ging op een dakje.

Niet mijn schuld toch als men info die al tig jaar oud is niet weet? Hoe is geschiedenis een spoiler?
Zelfs dát werd in de serie als eerste getoond ;)
euh in welke school wordt die geschiedenis gegeven?
Marvel school for comic nerds ?
Niet iedereen leest comics, en nog minder volgen the avengers & co.

daarbij volens de films niet altijd de comics als het er echt op aan komt.

dit is alles behalve geschiedenis, het is pure fictie.
Op welke school krijg je geschiedenis les over Pablo Escobar en de Medellin kartel?

Geschiedenis is weinig meer dan "Uit het verleden". De marvel comics zijn al heel wat decennia oud. Wie kijkt er Spider-Man zonder van te voren te weten dat het om een gast in een rood pakje gaat die door de stad heen slingerd? Wie kijkt Iron Man niet wetende wie Tony fucking Stark is. Wie kijkt the first avenger als die niet weet van wie dat schild is?
Pablo escobar & medellin dat zijn feiten uit de echte wereld en kwam in het nieuws.

al die marvel comics zijn slechts comics.
en om op je vragen te beantwoorden : miljoenen mensen wisten het enkel door wat de films hun vertellen want dat is ook fictie, geen nieuws geen echte feiten.

comics <> algemene kennis.
Marvel geen algemene kennis noemen, onder welke steen heb jij de afgelopen 30 jaar gelegen dan?

Dus kunst kan niet onder kennis vallen, beeldenstorm was ook maar een leuk verhaal zeker?

Dat het voor jou geen algemene kennis is, boeiend, voor jou maakt het spoileren dus ook geen fuck uit. Want mensen die niet weten wat Marvel is en de films gaan kijken, deze films kijken net zoals ik vroeger Die Hard keek, voor de actie. Het verhaal boeit je dan weinig. Als het verhaal je niet boeit, hoe kun je dan gespoilerd worden
Wat een gelul. Waarom zou je nou weer niet geïnteresseerd in het verhaal kunnen zijn als je de comics nooit gelezen hebt? Misschien moet je je eigen perceptie niet op de gehele mensheid projecteren.
Waarom ga jij (of wie dan ook) deel 3 van de Avengers kijken als je het hele verhaal niet kent? Zeer zeker niet voor het verhaal.
Omdat je de eerste 2 delen ook gezien hebt? Dat wil toch niet zeggen dat je de comics gelezen moet hebben om het interessant te vinden?

[Reactie gewijzigd door .oisyn op 4 juli 2018 14:29]

Ah en dan niets meegekregen over de infinity stones? Het hele verhaal van de Avengers draait namelijk om de ontmoeting met Thanos. Je hoeft de comics niet te lezen om het verhaal al een beetje te weten. Ik haalde de comics aan omdat die het oudste zijn en al een aantal decennia op deze planeet beschikbaar zijn.
Ah en dan niets meegekregen over de infinity stones
Dat is het niet punt dat jij maakte. Dit is wat jij zei:
Want mensen die niet weten wat Marvel is en de films gaan kijken, deze films kijken net zoals ik vroeger Die Hard keek, voor de actie. Het verhaal boeit je dan weinig
I call bullshit.
Lees je niet ofzo? damn, Oostindisch blind?
Want mensen die niet weten wat Marvel is
Als die Avengers Infinity wars gaan kijken, waar we het nu over hebben ivm spoilers en dus niet weten wat Marvel is. hebben ze de vorige delen ook niet gezien.

Voor die mensen maakt het verhaal echt geen bal uit, zeg niet dat dit wel zo is, als het Marvel Cinimetic Universe verhaal (dit is 1 mega groot verhaal, niet per film of serie) je wel boeit, heb je al die andere Marvel meuk ook gezien, en dan weet je ondertussen al af van de infinity stones en kan je wel ruiken wat er mee gaat gebeuren (als je enkel Marvel Cinematic Universe kent). Keek je vroegah Spider-Man, Ironman, Fantastic Four, X-men of andere Marvel shit op Veronica... Dan weet je al wat Thanos gaat uitspoken.

Hoe kun je iets spoileren als de info al 50 jaar bekend is? Straks spoilerd iemand je het einde van WO2? Spoiler: De Russen winnen.

[Reactie gewijzigd door batjes op 4 juli 2018 14:42]

Lees je niet ofzo? damn, Oostindisch blind?
Ik lees prima, en uit alles blijkt dat jij de comics onder algemene kennis vindt vallen. Neem deze quote:
Wie kijkt Iron Man niet wetende wie Tony fucking Stark is.
Ik denk dat er heel veel mensen Iron Man hebben gekeken zonder van tevoren te weten wie Tony Stark was. En ook voor hen kun je prima dingen spoileren die al jaren in de comics bekend waren. Ik heb het dus niet over dit specifieke geval van dit artikel, ik heb het over de hele redenatie die van geen kant klopt.

Maar goed, je neemt het blijkbaar nogal hoog op. Aan jou het laatste woord, ik ben klaar hier.

[Reactie gewijzigd door .oisyn op 4 juli 2018 15:04]

dank u, ik had het al opgegeven.
wat bate kaars & bril als de uil niet zienne wil.
"Wie kijkt Iron Man niet wetende wie Tony fucking Stark is."

Niemand, want iedereen wist dat. Ook in de comics wist iedereen al vanaf het begin dat Tony Stark Iron Man was en had hij nooit een geheime identiteit zoals PP, BW of CC.. :)

(In mijn tijd was dat trouwens IJzerman tijdens de Hip Classics periode)
Niemand, want iedereen wist dat. Ook in de comics wist iedereen al vanaf het begin dat Tony Stark Iron Man was en had hij nooit een geheime identiteit zoals PP, BW of CC.. :)
Ja, maar dat is Tony Stark natuurlijk ook een beetje zelf schuld. In tegenstelling tot zijn DC-tegenhangers Green Arrow en Batman, schept onze narcistische Tony er altijd gretig over op. ;)
Ja ze hebben dat ook heel goed vanuit de comics naar de films weten over te brengen. Goed punt!
in mijn tijd was het nog Archie de man van staal.
Maar totaal andere categorie.
Heb ik ook gelezen, leuke strip! Maar vergeet niet dat de DC comics al sinds 1956 in Nederland zijn en Marvel sinds 1966..

Archie, de man van staal verscheen vanaf 1963 met als originele titel: Jungle Robot ;)

So no worries.. we zijn ongeveer van dezelfde generatie haha

[Reactie gewijzigd door Liberteque op 4 juli 2018 19:07]

Ik heb 'm niet in de bioscoop gezien en wil 'm graag thuis via m'n Apple TV terzijnertijd kijken, iets dat ik nog niets wist - inthesoulstone - is nu verklapt. Dat is niet leuk en simpelweg te voorkomen met een spoilertagje, kleine moeite, toch?

Van de andere kant: had ik het maar niet moeten aanklikken...
Dat is een theorie
Geen spoiler
Sterker nog, dit is hetzelfde plan als de originele Infinity Gauntlet comics van vele jaren terug.
Inderdaad, dat. Net zoals van die mensen die geen spoilers willen voor de TV-serie van Game of Thrones.

Lees de boeken dan of zo. :+
Sommige/veel mensen moeten wachten tot de DVD/Bluray/OnDemand uitkomt. Dus het is nog niet klaar.
Beetje kort Door de bocht. Een jaar spoiler vrij vind ik wel wenselijk.
Ik ga niet naar de bioscoop voor dit soort films maar zou ook graag zonder voorkennis willen genieten voor zover de huidige films dat toelaten (wat een ruk films tegenwoordig .. minder verhaal en meer special effects en hup weer een miljardje verdiend... waar zijn de films met een goed verhaal gebleven..)
Je lult, deze film komt pas in august uit op blu-ray. (En nee, in de bios wil ik dood nog niet gevonden worden).

[Reactie gewijzigd door Aaargh! op 4 juli 2018 11:12]

"Ik wil iets niet, daar moet de gehele wereld rekening mee houden".
Niet iedereen hoeft daar rekening mee te houden.
Jij bent ook niet alleen op de wereld.

Waarom hebben mensen toch het idee dat de halve wereld rekening met hun moet houden?

Ouders die geen nee konden zeggen?

[Reactie gewijzigd door Flagg op 4 juli 2018 13:19]

De meerderheid? Hoe weet je dat jij onderdeel van de meerderheid bent?
@unilythe : omdat ik kan rekenen. $2 miljard omzet tot nu toe, 7.6 miljard mensen op de planeet. Als de meerderheid (50% * 7.6 miljard mensen = 3.8 miljard mensen de film al gezien hadden dan zou een kaartje gemiddeld $0.53 kosten.

Ik weet niet naar welke bios jij gaat maar hier kost het echt meer dan ¤0,50.
Ah, volgens jou wil letterlijk iedereen op deze planeet deze film zien. Duidelijk :)
Het gaat er toch helemaal niet om of ik de film per se wil zien. Misschien zap ik er over 5 jaar een keer langs als ie op TV is en blijf ik hangen, zou dan ook wel fijn zijn als ie nog niet gespoiled was.

Spoilers zijn nooit OK. Ongeacht hoe lang de film al uit is.

[Reactie gewijzigd door Aaargh! op 4 juli 2018 18:22]

Even voor de duidelijkheid, mijn reactie was op deze zin van jou:
elke idioot kan bedenken dat de meerderheid van de mensen die deze film wil zien hem nog niet gezien heeft
Dus je had het zelf over mensen die deze film willen zien. Je zei letterlijk dat de meerderheid van de mensen die de film willen zien, het nog niet hebben gezien. En nu doe je opeens alsof je dat nooit hebt gezegd. Rare manier van discussiëren.
"elke idioot kan bedenken dat de meerderheid van de mensen die deze film wil zien hem nog niet gezien heeft"

De meerderheid heeft samen anders al ruim 2 miljard gedropt om de film te kunnen zien. Dus die enkele mensen die hem nog niet hebben gezien is denk ik meer een zandkorreltje op t strand. Als je m ECHT had willen zien, was je allang geweest.

[Reactie gewijzigd door chimnino op 4 juli 2018 12:33]

Mee eens (kleine side-note: Geld != Meerderheid, dat er 2 miljard is gedropt betekend niet dat de meerderheid, dus meer dan de helft van alle mensen op aarde dit samen heeft gedaan. Zeker niet met de huidige prijzen van kaartjes)
Bedoel natuurlijk ook de meerderheid die de film ECHT wil zien.

[Reactie gewijzigd door chimnino op 4 juli 2018 15:58]

De meerderheid heeft samen anders al ruim 2 miljard gedropt om de film te kunnen zien
Laten we voor het gemak uitgaan van $10 voor een kaartje, dan is $2G omzet totaal 200 miljoen mensen die de film gezien hebben (en da's heel genereus want kaartjes zullen meer kosten dan $10). Dat betekend dat 0.2 miljard mensen de film gezien hebben en dus 7.4 miljard niet.
Wow, ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn... Moet ik er echt letterlijk bijzetten dat ik film kijkers en/of Marvel fans bedoel ipv de fucking wereld bevolking????

Nogmaals, als je hem ECHT had willen zien, had je dat al gedaan.

[Reactie gewijzigd door chimnino op 4 juli 2018 16:02]

Moet ik er echt letterlijk bijzetten dat ik film kijkers en/of Marvel fans bedoel ipv de fucking wereld bevolking????
Dus alleen 'Marvel fans' mogen de film spoiler vrij kijken ? Gatekeeping much ? En wat dan als ik geen 'echte fan' ben ? Misschien komt de film over een jaar of 5 een keer langs op TV, dan zou het ook wel fijn zijn als ie niet gespoiled was.

Spoilers zijn nooit OK. niet na 2 jaar , niet naar 20 jaar. Ik ken mensen die Star Wars nog nooit gezien hebben, dat zijn niet alleen mensen die het niet interesseerden, maar b.v. ook jongeren die er gewoon nog niet aan toe gekomen zijn.
Er had inderdaad wel even een fikse spoiler tag voor gemogen heren en dames van Tweakers...
Ik had eerst de comments moeten lezen... Tweakers heeft wel vaker van dit soort acties, bedankt weer. :(
De titel is duidelijk genoeg, had je niet moeten klikken. Next.
Heb jij de afgelopen 2 maand je internet toegang opgezegd ofzo? 8)7
Ik heb helemaal niets met deze serie films en zelfs ik ken dat plotpunt door gewoon op internet te zijn. Dit is zoiets groots (voor velen) dat je er gewoon niet omheen kan, en al helemaal enkele maanden na release.

Trouwens, de Titanic gaat zinken ;)
Trouwens, de Titanic gaat zinken ;)
Dat is a: (gebaseerd op) een waargebeurd verhaal, dat die boot ging zinken wist je al voordat je de bios in liep en b: een film uit de jaren 90. Beetje scheve vergelijking is dat wel.

[Reactie gewijzigd door Koffiebarbaar op 4 juli 2018 11:30]

[...]


Dat is a: (gebaseerd op) een waargebeurd verhaal, dat die boot ging zinken wist je al voordat je de bios in liep en b: een film uit de jaren 90. Beetje scheve vergelijking is dat wel.
Tja, dat Thanos op enig punt in zijn leven de vernietiging van de helft van het leven in het universum na streeft is ook niets nieuws, die verhaal lijn bestaat al heel lang in de comics...
Dat spoilerde ze al in 1912. Hoe ze toen wisten dat er pakweg 90 jaar later een film zou komen over een boot die zinkt is mij een raadsel.

Trouwens, Bruce Willis is al de hele film lang dood.
Trouwens, de Titanic gaat zinken ;)
Vader is familie van Luke, en de Ring eindigt uiteindelijk in Mount Doom. Oh, en Snape vermoordt Dumbledore!

Hebben we dat ook weer gehad :+

[Reactie gewijzigd door Stoney3K op 4 juli 2018 13:03]

Kom op zeg Tweakers, is dit hier 9gag of tumblr aan het worden? Nieuwswaarde nihil! Of wilde je gewoon even de film spoilen voor heel wat mensen?

Triestig.
Specifiek voor leuky, geeky, 'nice to know' stukjes is er sinds een jaar of 11 de rubriek '.Geek', waar dit stuk ook onder valt. Nieuwswaarde in de zin van 'need to know', daarvoor zijn alle andere honderdduizend nieuwsartikelen.

De spoilers kan ik niet over meepraten. Heb de film niet gezien, ook geen interesse.
What did i just read? 8)7
Eoa onlogisch verhaal
Roleplaying leeft :Y)
Dit is toch prachtig :)


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True