machiel schreef als eerste dat Entech Taiwan nu de final van Powerstrip 3 on-line heeft staan. De buglist is opnieuw niet te vinden:
Software-update: Powerstrip 3.0
| Versienummer | 3.0 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | Entech Taiwan |
| Download | http://files.tweakers.net/pstrip.exe |
Reacties (9)
Nou hopen dat deze wat stabieler is als die beta's want die waren maar bagger vond ik...
Pardon? Niet stabiel? Ik heb hier powerstrop 3.0 Beta draaien, en zou derhalve niet eens weten of ik deze er wel overheen knal! Ik heb er NUL probleem mee.
Wat ik wel wil vragen, hoe krijg ik dat pop upje met opstarten uitgeschakeld?
Wat ik wel wil vragen, hoe krijg ik dat pop upje met opstarten uitgeschakeld?
Registreren. Gewoon betalen voor de software wat je gebruikt. Wel zo eerlijk toch?
Net zoals dhr. vd Veen altijd doet
vondt ?
sorry
, schreef vroeger "werdt" ook wel eens verkeerd
sorry
Hij is goed stabiel, alleen jammer dat het een popup heeft en niet gewoon 30 dagen goed werkend... (liever 15 dagen goed werkend dan 15 dagen popup voordat de crack er is
)
Ja ik was half aan het slapen, tsja... dan maak je wel eens spellingsfouten... Vroeger op school sliep ik ook altijd... daarom maak ik nu nog steeds spellingsfouten...
mja.... of is het vinde... i.p.v. vondt 
[deze is ook overbodig
]
[deze is ook overbodig
Eej Mensuh Als je hedt online-speling-tjekken nou es aan mei overlaadt? Ik kan dadt veel beeter!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/5264/crop6047dd4a23fd7_cropped.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/10073/compu.gif?f=community)