Skype is afkomstig van de makers van Kazaa, en stelt gebruikers in staat om via de personal computer met elkaar te 'telefoneren'. Het ontwikkelteam heeft ook een versie voor PDA's in elkaar gezet, genaamd PocketSkype. Van het kleine broertje is op 6 april een nieuwe versie uitgebracht. Het gaat om versie 0.94 en werkt alleen samen met Microsoft PocketPC, WiFi en een 400MHz processor. Wat de veranderingen zijn in deze release is helaas niet bekend, maar wel weten we dat over een niet al te lange tijd ook versies beschikbaar worden gesteld voor zowel Palm als Symbian.
Software-update: PocketSkype 0.94
| Versienummer | 0.94 |
| Besturingssystemen | PocketPC 2002 |
| Website | Skype |
| Download | http://download.skype.com/PocketSkypeSetup-Beta.exe |
| Bestandsgrootte | 1,60MB |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 04-'04 | PocketSkype 0.94 | 7 |
Reacties (7)
Alleen via WiFi? Ookal heb ik GPRS op m'n PDA?
Ik denk dat dit gedaan is doordat GPRS (GMS data verkeer) nog altijd duurder is dan via WiFi (obviously).
Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik vraag me namelijk af of dit wel lekker werkt via een pda...
Het lijkt me wel een leuke poging de gsm te vervangen eigenlijk. Maarja je hebt altijd een connectie nodig naar internet Wifi is denk ik de snelste die deze bandbreedte aankan, vandaar niet via gprs waarschijnlijk.
Ik heb het programma een tijd op de pc gebruik en moet zeggen wel aardig op een paar bugjes na.
Ik heb het programma een tijd op de pc gebruik en moet zeggen wel aardig op een paar bugjes na.
ik heb het al 1 week draaien doet het goed op mijn ipaq 5550
weer een nagel in de kist van kpn
weer een nagel in de kist van kpn
System Requirements
Microsoft Pocket PC 2003 Operating System
WiFi and 400 MHz processor
dus geen Operating Systems: PocketPC 2002 !
zoals hier boven staat
Microsoft Pocket PC 2003 Operating System
WiFi and 400 MHz processor
dus geen Operating Systems: PocketPC 2002 !
zoals hier boven staat
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/894035
Check dit topic voor de windows versie....
Check dit topic voor de windows versie....
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.