Na enkele maanden van developen, bughunten en uitbrengen van release candidates hebben de makers van phpMyAdmin de finalversie van 2.5.0 uitgebracht. In totaal zijn er 28 nieuwe features ten opzichte van 2.4.0 ingebouwd. De waslijst met veranderingen is hier te bezichtigen
.
Software-update: phpMyAdmin 2.5.0 final
| Versienummer | 2.5.0 final |
| Website | Sourceforge |
| Download | http://cesnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/phpmyadmin/phpMyAdmin-2.5.0-php.tar.bz2 |
| Bestandsgrootte | 839,00kB |
| Licentietype | GPL |
Update-historie
| 05-'14 | phpMyAdmin 4.2.0 | 14 |
| 05-'13 | phpMyAdmin 4.0.1 | 19 |
| 05-'13 | phpMyAdmin 4.0.0 | 6 |
| 10-'12 | phpMyAdmin 3.5.3 | 4 |
| 05-'12 | phpMyAdmin 3.5.1 | 0 |
| 06-'11 | phpMyAdmin 3.4.3 | 7 |
| 06-'11 | phpMyAdmin 3.4.2 | 10 |
| 05-'11 | phpMyAdmin 3.4.1 | 10 |
| 05-'11 | phpMyAdmin 3.4.0 | 13 |
| 03-'11 | phpMyAdmin 3.3.10 | 5 |
Reacties (9)
Let op: phpMyAdmin 2.5.0 heeft nog steeds geen support voor MySQL 4.1, wat nog steeds de alpha status heeft.
Hopelijk zal dit in 2.6.0 veranderen, zodat mensen na het uitkomen van de "production labeled" 4.1.0 versie, eindelijk gebruik kunnen maken van nested subqueries en andere features van 4.1.0.
Hopelijk zal dit in 2.6.0 veranderen, zodat mensen na het uitkomen van de "production labeled" 4.1.0 versie, eindelijk gebruik kunnen maken van nested subqueries en andere features van 4.1.0.
Dat query window is echt een plus!
Ook het exporteer gedeelte is verbeterd, en gerestyled! Toppie versie tot nu toe!
Ook het exporteer gedeelte is verbeterd, en gerestyled! Toppie versie tot nu toe!
Damn, ik vergeet updates altijd te melden 
Ik had er al een RPM van gemaakt voor Mitel SME Server
Ik had er al een RPM van gemaakt voor Mitel SME Server
Zitten leuke nieuwe opties in. Makkelijker zoeken e.d.
linksonder zit een klein frame met query window erin, dit is wel beetje erg klein, er zitten zelfs scrolbars omheen, minpuntje
linksonder zit een klein frame met query window erin, dit is wel beetje erg klein, er zitten zelfs scrolbars omheen, minpuntje
tijd voor hogere resolutie hoor ik 
ik zie die scrollbalkjes dus niet eens
ik zie die scrollbalkjes dus niet eens
Een erg leuke release op zich met evenveel leuke nieuwe features. Het is alleen jammer dat hij vol met fouten zit.
Targets die niet kloppen o.a. in het linkermenutje klikken op een item heeft tot resultaat dat er steeds een nieuw venster wordt geopend (IE is de enige waar het toevallig wel goed gaat, maar dat heeft te maken met het feit dat IE de naam intern afkort, waardoor ze wel gelijk zijn).
Verder doen door die fout ook een aantal forms het niet als je ze wilt submitten.
Oftewel eigenlijk is dit een alpha release
Nu maar hopen dat 2.5.1 snel komt.
Targets die niet kloppen o.a. in het linkermenutje klikken op een item heeft tot resultaat dat er steeds een nieuw venster wordt geopend (IE is de enige waar het toevallig wel goed gaat, maar dat heeft te maken met het feit dat IE de naam intern afkort, waardoor ze wel gelijk zijn).
Verder doen door die fout ook een aantal forms het niet als je ze wilt submitten.
Oftewel eigenlijk is dit een alpha release
Nu maar hopen dat 2.5.1 snel komt.
Iemand een idee wat voor veranderingen er zijn doorgevoerd sinds RC2? Die heb ik namelijk.
Op http://www.phpmyadmin.net/ kun je kijken wat de verbeteringen zijn...
Ik zie zo snel geen grote verbeteringen naast het snel toegankelijke query window onderaan het menu. Maar het ziet er weer leuk uit. en het werk ook nog
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.