Verwijderd liet ons weten dat op de website van ATi nieuwe reference drivers zijn te downloaden voor de Radeon familie. De drivers zijn beschikbaar voor Windows Me, Windows NT, Windows 2000 en Windows XP. Een changelog is niet op de site van ATi te vinden.
Driver-update: ATi Radeon 7.67
| Versienummer | 7.67 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | ATi |
| Download | http://download.ati.com/drivers/partnerproducts/wxp-ref-7-67-020208x-003199c.exe |
Reacties (15)
Zeg, geen klachten AUB! Ze zijn van de gebruikers afhankelijk, voor het submitten van de driver-updates. Als iemand het eerder vindt(Bijv. Kaoz), dan moet diegene dat ook submitten!!!!
Je had beter op een positieve noot kunnen eindigen. Hou het volgende keer bij: "Beter laat dan nooit.
"
Helemaal mee eens jamf, als mensen zeuren dat het veel te laat op T.net staan, moeten ze het zelf maar eerder posten
Persoonlijk ben ik altijd erg goed te spreken over de Omega drivers. http://www.omegacorner.com/ati.htm
THESE DRIVERS ARE COMPATIBLE WITH ALL ATI RADEON CARDS: (IT DOESN'T MATTER IF THEY ARE DDR, SDR, PCI OR AGP)
All In Wonder Radeon
All In Wonder Radeon 8500
Radeon 7000/VE
Radeon 7200
Radeon 7500/LE
Radeon 8500
Mobility Radeon
Even een C&P uit de XP Readme (ze zijn er ook voor w2k en w9?\me
OMEGADRIVE here!
This are my "optimized" drivers for the ATI Radeon family
of video cards, this version (Omega 1.1.52) is for
Windows XP.
Special note:
THIS DRIVERS ARE MADE FOR GAMES, NOT BENCHMARKS!!!
THEY FIX GRAPHICAL ERRORS, STABILITY PROBLEMS
AND SOME SPEED ISSUES ONLY IN GAMES.
THEY ADD VISUAL QUALITY, STABILITY AND MORE OPTIONS.
IF YOU WANT DRIVERS FOR BENCHMARKS DOWNLOAD ATI'S
ORIGINAL DRIVERS INSTEAD FOR 3DMARK2K1 AND OTHER
BENCHMARKS.
New (Omega 1.1.52)
* Enabled Compressed Textures in OpenGL
* Fixed the 800x600@70Hz limit error in the "minimum refresh rates" INFs,
now 70Hz will NEVER appear again, minimum will be 75Hz.
* Fixed the dual display problem, now both the CRT and TV can be
seen simultaneously (implemented but not yet tested)
* Previous tweaks where working so fine that nothing else was changed
* Added the Language tool to remove unwanted ATI language files, it will
eliminate most of the extra files, but not all of them.
* The drivers are a mix of the official 6015, beta 6043 and beta 6052
THESE DRIVERS ARE COMPATIBLE WITH ALL ATI RADEON CARDS: (IT DOESN'T MATTER IF THEY ARE DDR, SDR, PCI OR AGP)
All In Wonder Radeon
All In Wonder Radeon 8500
Radeon 7000/VE
Radeon 7200
Radeon 7500/LE
Radeon 8500
Mobility Radeon
Even een C&P uit de XP Readme (ze zijn er ook voor w2k en w9?\me
OMEGADRIVE here!
This are my "optimized" drivers for the ATI Radeon family
of video cards, this version (Omega 1.1.52) is for
Windows XP.
Special note:
THIS DRIVERS ARE MADE FOR GAMES, NOT BENCHMARKS!!!
THEY FIX GRAPHICAL ERRORS, STABILITY PROBLEMS
AND SOME SPEED ISSUES ONLY IN GAMES.
THEY ADD VISUAL QUALITY, STABILITY AND MORE OPTIONS.
IF YOU WANT DRIVERS FOR BENCHMARKS DOWNLOAD ATI'S
ORIGINAL DRIVERS INSTEAD FOR 3DMARK2K1 AND OTHER
BENCHMARKS.
New (Omega 1.1.52)
* Enabled Compressed Textures in OpenGL
* Fixed the 800x600@70Hz limit error in the "minimum refresh rates" INFs,
now 70Hz will NEVER appear again, minimum will be 75Hz.
* Fixed the dual display problem, now both the CRT and TV can be
seen simultaneously (implemented but not yet tested)
* Previous tweaks where working so fine that nothing else was changed
* Added the Language tool to remove unwanted ATI language files, it will
eliminate most of the extra files, but not all of them.
* The drivers are a mix of the official 6015, beta 6043 and beta 6052
Zijn deze ook voor de All-In-Wonder versie van de 'classic' Radeon?
gekeken bij de win98 drivers :
Het is trouwens voor win9x de 4.13.9016 driverSupports
* ALL-IN-WONDER RADEON 8500DV (Windows ME only)
* ALL-IN-WONDER RADEON 7500
* ALL-IN-WONDER RADEON
* RADEON 8500 / RADEON 8500LE
* RADEON 7500
* RADEON 7200
* RADEON 7000
* RADEON 64MB DDR
* RADEON 32MB DDR
* RADEON 32MB (SDR)
* RADEON VE
Details
Hey hjs,bedankt voor de tip
Dez omega drivers geven een mooi strak beeld en zijn lekker stabiel
En laat het mij zo zeggen ,mensen die alleen maar een driver nodig hebben voor een leuke Benchmark score
dus....
Voor Windows 2000 is deze release gelijk aan de 5.13.01.6037 versie. Heeft ook dezelfde bugs.
Deze versie is vooral bedoeld voor de "Powered by ATI" partner producten.
Deze versie is vooral bedoeld voor de "Powered by ATI" partner producten.
Die omegadrivers geven echt een merkbaar beter beeld.
Vooral bij mijn TV beeld (3D Prophet AIW 7500)
en ja het scheelt iets in snelheid, maar ja dat boeit me niet zo, maar heb het even getest 3Dmark2001SE geeft met deze drivers een score van 3590 tegen over een score van 3700 met de reference drivers van ATI.
Vooral bij mijn TV beeld (3D Prophet AIW 7500)
en ja het scheelt iets in snelheid, maar ja dat boeit me niet zo, maar heb het even getest 3Dmark2001SE geeft met deze drivers een score van 3590 tegen over een score van 3700 met de reference drivers van ATI.
Meteen deze drivers geinstalleerd onder Win2k (Ati Radeon 8500 LE), en mijn eerste indruk is heel positief, beeld ziet er mooi uit, en ik had de indruk dat het allemaal net iets sneller ging. 3dmark 2001 bevestigde dat door er 300 punten op vooruit te gaan.
Ondanks alle kritiek op drivers...een tevreden ATI gebruiker hier
Ondanks alle kritiek op drivers...een tevreden ATI gebruiker hier
Nahja, beter laat dan nooit zeggen ze toch ?
7.67-020208X-2964C
Posted March 20, 2002
Oftewel deze drivers zijn alweer oud, en loopt T.net weereens achter de feiten aan (dit keer 2 week
)
www.rage3d.com en www.maxreboot.com voor de nieuwste ATI Drivers
7.67-020208X-2964C
Posted March 20, 2002
Oftewel deze drivers zijn alweer oud, en loopt T.net weereens achter de feiten aan (dit keer 2 week
www.rage3d.com en www.maxreboot.com voor de nieuwste ATI Drivers
heeft iemand ze al getest ?
ik ben nog op me werk dus kan ze niet testen
is de DVD weergeven mooier ?
snelheid beter ?
3dmark score ?
wie test ze ! (dan weet ik wat ik vanavond moet doen
)
overbodig : waarom ? ik wil gewoon weten hoe die drivers bevallen ... iemand heeft dat nog gepost dus ik zie niet waarom dit overbodig zou kunnen zijn ...
troll : whahahaa het wordt steeds gekker !
ik ben nog op me werk dus kan ze niet testen
is de DVD weergeven mooier ?
snelheid beter ?
3dmark score ?
wie test ze ! (dan weet ik wat ik vanavond moet doen
overbodig : waarom ? ik wil gewoon weten hoe die drivers bevallen ... iemand heeft dat nog gepost dus ik zie niet waarom dit overbodig zou kunnen zijn ...
troll : whahahaa het wordt steeds gekker !
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.