Ronald kwam ons vertellen dat de gebruikers van een Logitech muis een nieuw drivertje voor hun huisdier mogen ophalen. De verandering in versie 9.42.1 Build 66 zijn niet bekend gemaakt.
Driver-update: Logitech Mouseware v9.42.1 Build 66
| Versienummer | 9.42.1 Build 66 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | Logitech |
| Download | http://www.logitech.com/pub/techsupport/mouse/mw9421enu.exe |
Update-historie
| 08-'13 | Logitech SetPoint 6.61.15 | 9 |
| 12-'08 | Logitech Setpoint 4.70.213 | 36 |
| 05-'08 | Logitech Setpoint 4.60 | 32 |
| 02-'08 | Logitech SetPoint 4.4 | 47 |
| 12-'07 | Logitech SetPoint 4.24 | 47 |
| 02-'04 | Logitech MouseWare 9.79 build 80.019 | 18 |
| 01-'04 | Logitech Mouseware 9.79.1 build 25 | 26 |
| 01-'04 | Logitech Mouseware 9.79 build 019 | 50 |
| 07-'03 | Logitech Mouseware 9.78 build 034 | 54 |
| 03-'03 | Logitech Mouseware 9.76 build 046 | 38 |
Reacties (21)
Ik heb een PCChips mobo en een cordless muis. Het probleem is als de cursor van vorm verandert ( bijv. voor het vergroten van een window) gaat het heel vaak hangen.
-oplossing: Wijk zoveel mogelijk die windows randjes af -
Op mijn Asus heb ik dat natuurlijk niet, maar voor die 4.5 Megabytes mogen ze dit ook wel oplossen!
Op mijn Asus heb ik dat natuurlijk niet, maar voor die 4.5 Megabytes mogen ze dit ook wel oplossen!
Waaat ik heb precies hetzelfde met m'n dual optical..
hij blijft dan zomaar opeens hangen..
stekkertje eruit en een minuut later er weer in is het enigste dat lijkt te helpen.
hij blijft dan zomaar opeens hangen..
stekkertje eruit en een minuut later er weer in is het enigste dat lijkt te helpen.
Zelfe probleem heb ik al eens eerder gehoord met USB devices onder Windows XP en daar is nog geen known solution voor.
wat ik me afvraag, is hiermee het scrollprobleem in XP in IE opgelost? zo ja ga ik de mouseware waarschijnlijk wel gebruiken.
na het installeren van deze mouseware heb ik daar geen problemen meer mee
ik heb een : Pilot Wheel Mouse Optical van Logitech
ik heb een : Pilot Wheel Mouse Optical van Logitech
Gooi de EM_EXEC.EXE versie 9.0.0.0 er weer overheen, ja de oude dus 
Mail me maar ff als je die niet hebt, ik heb zelf namelijk ook dat scrollprobleem gehad.
Het ligt zeker weten aan MouseWare, want zonder is het scrollprobleem weg, alleen wil ik dubbelklikken met m'n scrollwheel
Mail me maar ff als je die niet hebt, ik heb zelf namelijk ook dat scrollprobleem gehad.
Het ligt zeker weten aan MouseWare, want zonder is het scrollprobleem weg, alleen wil ik dubbelklikken met m'n scrollwheel
ehm
Sonic heeft al gepost dat het probleem verdwijnd door de registry aan te passen
zie :
1. DESCRIPTION
GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech
wheel/roller mouse without having to disable or end task on
EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.
NOTE: This file is designed to be used with Logitech MouseWare
software version 8.40 and above. If you do not have this
version, it can be downloaded from the Logitech Web site.
For Windows 95/98, and NT 4.0.
Sonic heeft al gepost dat het probleem verdwijnd door de registry aan te passen
zie :
1. DESCRIPTION
GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech
wheel/roller mouse without having to disable or end task on
EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.
NOTE: This file is designed to be used with Logitech MouseWare
software version 8.40 and above. If you do not have this
version, it can be downloaded from the Logitech Web site.
For Windows 95/98, and NT 4.0.
Feest, maar zou je hier niet voor de handigheid een link bijzetten.
mmkay
<a href="http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe" target="_blank">nogmaals dan : de link</a>
<a href="http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe" target="_blank">nogmaals dan : de link</a>
ehm
<a href="http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe">
<a href="http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe">
Over het algemeen zie ik veel problemen met de mouseware drivers van hangende mouse pointers totaan scroll problemen. Het feit dat logitech vrijwel nooit een lijst met veranderingen aan hun drivers toevoegd helpt ook niet bij het oplossen van deze problemen. Ik heb het meerdere malen meegemaakt dat het installeren van nieuwe mouseware het probleem eerder erger maakten dan oplosten 
Maar goed, laten we er geen tech problem solving topic van maken...
Maar goed, laten we er geen tech problem solving topic van maken...
nope, laten we het er gewoon op houden dat je nooit Logitech drivers moet gebruiken, tenzij je ze echt nodig hebt of Windows graag opnieuw wil installeren
Logitech heeft ook een reg update uitgebracht zodat je, je 3e muisknop en het scrollen weer werken onder spelletjes
b.v. quake
Link
[edit] werken btw super
edit tijpvout
b.v. quake
Link
[edit] werken btw super
edit tijpvout
hmm die had ik met veel moeite al zover..
Hmm 95/98 NT only
Hmm 95/98 NT only
klopt maar ik draai Windows XP en daar gaat hij ook gewoon goed mee
na die reg te runnen kan ik ook weer scrollen met de muis dus ..
na die reg te runnen kan ik ook weer scrollen met de muis dus ..
Humm, als je voordat de spel opstart je em_exec.exe stopt in je taskbar, werkt alles 
Na het spel weer starten
Na het spel weer starten
..Waaat ik heb precies hetzelfde met m'n dual optical..
hij blijft dan zomaar opeens hangen.. ...
Zelfde probleem hier, behalve als ik de microsoft drivers gebruik. Maar nu is het de vraag of deze update het probleem op zal lossen: wie durft?
hij blijft dan zomaar opeens hangen.. ...
Zelfde probleem hier, behalve als ik de microsoft drivers gebruik. Maar nu is het de vraag of deze update het probleem op zal lossen: wie durft?
Hebben andere mensen ook het probleem dat met een iFeel muis onder win2k een zwqare load krijgen?
Als windows opstart is alles ok maar als je daarna IE opstart en afsluit dan heb ik een load van 17-30% cpu??
Als windows opstart is alles ok maar als je daarna IE opstart en afsluit dan heb ik een load van 17-30% cpu??
Ik heb net de nieuwe drivers geinstalleerd en helaas verhelpen zij de problemen niet. Teruggaan naar oude drivers geeft bij mij problemen (moest een regcleaner draaien voordat ik weer terug kon naar de oude situatie). Dus.. beware!
ey.....
wie kan mij helpen met de Senstivity IN winXP te vergroten? Heb ze al op het Max. gezet......
maar kvind 't nog TE traag
thnx....
wie kan mij helpen met de Senstivity IN winXP te vergroten? Heb ze al op het Max. gezet......
maar kvind 't nog TE traag
thnx....
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.