LiGHtNiNG! schrijft: "1ste XP compatible version van iTouch. "
Op de site staat ook 2 bug-fixes die hieronder ge-quote zijn:
Release Notes
Now supports Windows XP
Fixes Secure Mode Wizard popping up after each reboot
Fixes incorrect number of tabs in the iTouch Configuration
:strip_icc():strip_exif()/u/6511/icoon%2520t.net.jpg?f=community)
/u/20461/crop57d9660f4ca9e_cropped.png?f=community)