GSMWijzer.nl

121 producten en 252 uitvoeringen

GSMwijzer.nl is al sinds 2000 actief met de verkoop van GSM abonnementen en telefoons via internet. Wij zijn een officieel verkooppunt van alle Nederlandse mobiele netwerken; T-Mobile, Tele2, Hi, KPN, MTVMobile, Telfort, Vodafone, hollandsnieuwe, Sizz en Ben. U kunt bij ons ook een los toestel aanschaffen. Onze toestellen bevatten geen simlock (tenzij uitdrukkelijk anders vermeld).

Service en Informatie

Iedereen van 18 jaar en ouder is van harte welkom om van onze aanbiedingen gebruik te maken. GSMwijzer.nl staat voor scherpe prijzen, een uitstekende service en een heldere, eenvoudige website.

Bezoek onze informatiepagina als u vragen heeft over GSMwijzer.nl. Hier vindt u alle antwoorden op uw vragen omtrent nummerbehoud, de bestelprocedure of de betaalmethodes. Indien u verdere vragen heeft, kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice; info@gsmwijzer.nl @gsmwijzer.nl of neem telefonisch contact met ons op het volgende nummer; 070-3585064. Wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00. Wij zullen u dan zo goed mogelijk te woord staan!

Levering

Wij streven ernaar onze bestellingen zo spoedig en nauwkeurig mogelijk af te ronden. Als het product op voorraad is en men een bestelling plaatst icm abonnement geldt een levertijd tussen de 1-3 werkdagen. Indien men, door de weeks, een expressbestelling plaatst voor 16.30, wordt het pakket de volgende werkdag aan u aangeboden (muv Vodafone). Ook kunt u ervoor kiezen het pakket af te halen, dit kunt u telefonisch doorgeven aan de klantenservice zodat hier een aantekening van wordt gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 252 producten, 55617 telecomproducten, 215 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,4 (4,6% onder gemiddeld)

Populair: Tablets Nokia Smartphones Beheer en beveiliging Google Laptops Apple Sony Games Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013