Redactionele reviews

Dell XPS 10: de accukoning

Tijdens de CES konden we de XPS 10 al kort bekijken en kortgeleden kregen we een volwaardige reviewsample op de redactie. We bekijken hoe Dells RT-tablet zich verhoudt tot de concurrentie en gaan na of de accuduur echt zo goed is als Dell beweert.

58  Score: 4  132.804 views 1 feb '13

Videoreviews

07:41

Dell XPS 10

Windows RT is om diverse redenen een vreemde eend in de Windows-bijt. Een van die redenen is dat Windows traditioneel een open besturingsysteem is, dat...

7    12.268 views 1 feb '13

Gebruikersreviews

Voor de Dell XPS 10 Tablet 64GB Zwart zijn nog geen beoordelingen gegeven of reviews geschreven door gebruikers. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: goed!
FeaturesetScore: 4
PrestatiesScore: 4