Redactionele reviews

Samsungs nieuwe 840 EVO-ssd's: moeilijk te verslaan

Samsung heeft zijn nieuwste solid state drives, de 840 EVO-serie, uitgebracht. Tweakers test de drives die met de nieuwe generatie mlc-geheugen zijn gemaakt.

114    398.066 views 25 jul

Vijf snelle ssd's voor de kleinere beurs getest

We hebben de snelste ssd's die voor een beperkt budget verkrijgbaar zijn getest: de 120GB- en 128GB-versies van de Neutron GTX, de OCZ Vector, de Plextor M5 Pro en Samsungs ssd's.

111    327.362 views 18 jan '13

Snel, sneller, snelst: zeven ssd's getest

In de laatste maanden van 2012 brachten diverse fabrikanten hun nieuwste generatie solid state drives uit, met nieuwe combinaties van controllers en geheugenchips. De strijd om de titel snelste ssd kan opnieuw worden gestreden.

105    271.129 views 8 jan '13

Samsung 840 Pro: op zoek naar de sata-600-limiet

Samsung heeft de opvolger van de populaire Samsung 830 uitgebracht, met de verrassende naam Samsung 840. Wij testten een 256GB-exemplaar en de resultaten beloven opnieuw een zeer snelle ssd.

85  Score: 5  191.680 views 24 sep '12

Gebruikersreviews

Voor de Samsung 840 series Pro 128GB zijn er 32 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: goed!
PrestatiesScore: 4
PrijsScore: 4