Redactionele reviews

Asus Transformer Pad 300T: van hetzelfde

De Transformer 300T van Asus is de opvolger van de allereerste Transformer-tablet. Met zijn krachtige specs lijkt de 300T echter meer op de high-end Transformer Prime. Wij keken hoe de verhoudingen liggen.

75  Score: 4  309.962 views 23 apr '12

Videoreviews

05:04

Asus Transformer Pad 300T

Afgelopen december gaf Asus met zijn Transformer Prime het startschot voor de tweede generatie Android-tablets. De Prime was dankzij zijn Tegra...

29    30.894 views 23 apr '12

Gebruikersreviews

Voor de Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Wit zijn er 4 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: goed!
FeaturesetScore: 4
PrestatiesScore: 5