Redactionele reviews

Gouden Steeksleutel 2011: de uitslag

In de afgelopen maand heeft Tweakers.net voor het vijfde jaar op rij de Gouden Steeksleutel-verkiezing georganiseerd. De bijna 220.000 stemmen zijn inmiddels geteld en de winnaars zijn bekend.

122    274.820 views 1 dec '11

Intel Core i7 2600K en i5 2500K: benchmarks

In dit deel van de serie over Sandy Bridge, ofwel de nieuwe Core i-serie van Intel, kijken we naar de prestaties van de processors en zetten die af tegen de oudere cpu's van AMD en Intel.

162    467.345 views 3 jan '11

Gebruikersreviews

Intel Core i7 2600K Boxed review door randyJj88

Ik ben altijd een trouwe AMD fan geweest totdat ik de switch maakte naar Intel. Ik heb toen gekozen voor de I7 2600K en was meteen verkocht. De I7-2600K is een sterke en betrouwbare CPU, ik heb de CPU nu op 4.8 Ghz draaien vanwege de hoge eisen van FSX en het...

2  0 Score: 5  815 views 6 nov '12

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: uitstekend!
PrestatiesScore: 5
FeaturesetScore: 5