Redactionele reviews

Call of Duty: Black Ops

Toeval of niet: in het jaar dat de Call of Duty-franchise een echte uitdager heeft in de vorm van Medal of Honor, bereikt de franchise in kwalitatief opzicht een piek. Modern Warfare 2 was goed, Black Ops is nog beter.

342    290.103 views 9 nov '10

Call of Duty: Black Ops - Multiplayer preview

Begin deze maand onthulde Treyarch de multiplayer-modus van Call of Duty: Black Ops in Los Angeles. Tweakers.net was er bij en stortte zich op de multiplayer-modus waar gamers massaal op wachten.

193    190.024 views 6 sep '10

E3: Call of Duty - Black Ops

Na het succes van Modern Warfare 2 hoopt Activision op herhaling te gaan met Call of Duty: Black Ops. Aan de marketing zal het niet liggen, want de game was op en rond de E3 overal te zien. En terecht!

85    67.845 views 18 jun '10

Gebruikersreviews

Call of Duty Black Ops I, PlayStation 3 review door Michae

Mooi ! Vandaag heb ik CoD: Black Ops gekregen van een anonieme kennis, om 12 uur vannacht ben ik begonnen met het spelen van de 'epic single player' zoals de achterkant van de hoes het noemt, en ik was verbaasd! (Ik heb ook CoD: Modern Warfare en Modern...

16  +1 Score: 5  3.697 views 8 nov '10

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100