Redactionele reviews

Crysis 2

Crysis 2 verbetert zijn voorgangers op praktisch ieder onderdeel. De singleplayer van de shooter is episch en meeslepend. Ook voor consolegamers is er dus een nieuwe fps-topper die in de collectie moet worden bijgeschreven.

197    131.224 views 22 mrt '11

Crysis 2

Eind deze maand verschijnt Crysis 2. Tweakers.net speelde vast een stukje van de singleplayer. We maakten kennis met het desolate New York, met de mogelijkheden van het nieuwe Nanosuit Ún met 3d-ondersteuning.

117    64.684 views 6 mrt '11

Gamescom Preview: Crysis 2 - multiplayer

Het Duitse Crytek heeft de ontwikkeling van de Crysis 2-multiplayer uitbesteed aan zijn Engelse studio, die verrassende resultaten wist te boeken. Wij mochten ons alvast in de vernieuwde nano suits hijsen.

63    32.826 views 28 aug '10

Crysis 2

Electronic Arts stelde onlangs tijdens de EA Showcase een aantal nieuwe titels voor die in de komende anderhalf jaar uit moeten komen. De meest in het oog springende game was Crysis 2, dat de speler in een desolaat New York neerzet.

119    81.841 views 14 mei '10

Gebruikersreviews

Crysis 2, PC review door badboystar

Dit zal mijn eerste review zijn op Tweakers.net, ik heb deze eigenlijk gemaakt voor mijn website, maar deel hem hier ook even. Tevens is dit mijn eerste review ooit geschreven, dus niet zo kritisch hehe Gameplay De gameplay in Crysis 2 vind ik persoonlijk erg...

6  +1 Score: 5  1.038 views 20 apr '11

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100