Redactionele reviews

Aliens: Colonial Marines - niet zo goed als de films

Gearbox Software heeft de tijd genomen voor de ontwikkeling van Aliens: Colonial Marines. Dat is helaas niet aan het resultaat af te zien: de game ziet er ouderwets uit, is kort en niet bijster origineel.

46    50.141 views 16 feb '13

Aliens - Colonial Marines

Gearbox werkt al vier jaar aan Aliens: Colonial Marines, een shooter waarvoor de ontwikkelaar de persoonlijke goedkeuring kreeg van filmregisseur Ridley Scott. Wij mochten het vast een keer tegen de makers opnemen.

39    64.885 views 7 apr '12

E3: Aliens - Colonial Marines

Gearbox Software werkt al jaren aan Aliens: Colonial Marines, een horrorshooter die de studio op speciaal verzoek van filmmaatschappij 20th Century Fox ontwikkelt. We kregen uitleg van de twee directeuren.

49    30.551 views 23 jun '11

Gebruikersreviews

Voor de Aliens - Colonial Marines Xbox 360 zijn nog geen beoordelingen gegeven of reviews geschreven door gebruikers. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart