Van eind 2007
Reacties (7)
Waarom is dit precies geplaatst? Lijkt me weinig nut hebben...
Misschien een upload die 6 jaar is blijven steken?
Zal misschien gebruikt worden in een toekomstig nieuwsbericht over de geschiedenis van Nokia?
Geen idee
Geen idee
Of symbian word uit de kast geklauwd?
Weer een primeur voor Tweakers:
"Nieuws van 6 jaar terug: het oudste technews direct op de frontpage!"
Zal wel een foutje zijn, of idd voor een artikel "van Symbian naar Windows"
"Nieuws van 6 jaar terug: het oudste technews direct op de frontpage!"
Zal wel een foutje zijn, of idd voor een artikel "van Symbian naar Windows"
Hele filmpje gekeken. Steeds meer vraagtekens kwamen bij me op. Ik dacht dat Symbian was opgegeven? En dit ziet er helemaal niet uit als een verbetering? Blijkt het een filmpje uit 2007 te zijn. Lekker random tweakers :-o
Ik mis het groene en rode telefoontje
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/399875/crop5c94a750d7885_cropped.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/272160/PUNT.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/417802/crop563540b38fe2f_cropped.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/204309/goron.jpg?f=community)