In deze technische video zien we hoe de nieuwe Kinect-camera de bewegingen van gebruikers kan registreren.
Reacties (2)
Als dit de huidige status van de lag input is, dan heeft MS goed zijn best gedaan
Ok, nu er alleen voor zorgen dat gameontwikkelaars zich er niet te makkelijk van af maken door elke armzwaai rechts als 'punch' te definiëren. Dat ongeacht hoe je je arm beweegt je altijd een gescripte beweging te zien krijgt. Dan kunnen we net zo goed de WII weer uit het stof gaan halen.
Het echt goed benutten van deze mogelijkheden ligt nu bij de ontwikkelaars, MS heeft zijn best gedaan iig.
Het echt goed benutten van deze mogelijkheden ligt nu bij de ontwikkelaars, MS heeft zijn best gedaan iig.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/16422/crop5aeaddaca37a5_cropped.jpeg?f=community)