'Trailer' voor de nieuwe MySpace
Reacties (4)
leuk! lijkt een beetje op metro ui (is natuurlijk ook over nagedacht) ,misschien zodat het goed past bij Windows 8
Als je er met Opera heen gaat krijg je de melding dat je browser verouderd is....
*zucht*
Ik dacht dat browsersniffing een beetje uit de tijd begon te raken.
*zucht*
Ik dacht dat browsersniffing een beetje uit de tijd begon te raken.
Jammer dat niemand(moi incluis) het gebruikt, het ziet er namelijk leuk uit!
Ziet er erg Windows 8 uit en is vast geweldig op de tablet, maar volgens mij hebben ze de 'battle' al verloren.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.