Ubisoft heeft tijdens de Gamescom een nieuwe trailer van Rayman Legends vrijgegevens. Het platformspel komt voor de kerst exclusief voor de Wii U uit.
Reacties (3)
Tja en zo zonde dat het alleen op de Wii-U uitkomt
Als ik de trailer zo zie lijkt het me logisch. Er wordt erg veel gebruik gemaakt van het touch pad. Ik denk dat het erg lastig te bedienen is zonder.
Damn ik voel me opeens oud zeg, weet nog goed dat ik Rayman op de eerste Playstation speelde. Hoe wollig en knuffelig het spel er ook uit ziet, je speelt je niet zomaar even uit, er zit zeker een uitdaging in. Leuk om te zien dat ze het nog steeds ontwikkelen
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.