De Through the Matrix trailer van Transformers: Fall of Cybertron.
Reacties (4)
kijk erg uit naar deze game ziet er goed uit met alle orginele transformers en zoals ze er uit horen te zien, denk dat dit een blinde koop gaat worden! Hoop dat de gameplay ook goed uitgewerkt is en het niet binnen een paar uur uitgespeeld is!
Ziet er zeker goed uit en ik ga deze game ook zeker spelen..
De Transformer games gaan er gelukkig wel op vooruit!
De eerste games waren dan ook zeer matig...
De Transformer games gaan er gelukkig wel op vooruit!
De eerste games waren dan ook zeer matig...
Kijk als ik dan in mijn oude speelgoed doos kijk dan herken ik de Transformers tenminste weer
Herkende Metroplex en zowieso Tripticon meteen
En natuurlijk de rest ook
Ik zag dinobots!!!! 
Me grimlock not like waiting. Me grimlock wants to fight.
Heb Transformers : War for Cybertron ook helemaal grijs gespeeld. Die singleplayer vond ik echt helemaal de bom. Sowieso waren de transformaties erg gaaf gedaan.
Jammer genoeg dat de karakters vrijwel onherkenbaar waren in het begin. Dat lijkt met dit deel een stuk beter te worden.
Ik zie dat deze game ook voor de PC uit komt. Ideaal!
Me grimlock not like waiting. Me grimlock wants to fight.
Heb Transformers : War for Cybertron ook helemaal grijs gespeeld. Die singleplayer vond ik echt helemaal de bom. Sowieso waren de transformaties erg gaaf gedaan.
Jammer genoeg dat de karakters vrijwel onherkenbaar waren in het begin. Dat lijkt met dit deel een stuk beter te worden.
Ik zie dat deze game ook voor de PC uit komt. Ideaal!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/459013/tumblr_lw2hnt3zRT1r0eswl.jpg?f=community)
/u/104868/crop59ca4fa343dd9_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/116600/crop5be04a1ae3ded_cropped.jpeg?f=community)