Een E3-trailer van Transformers: Fall of Cybertron met Metroplex in de hoofdrol.
Reacties (3)
'Metroplex heeds the call of the last prime.'
Haha vet! ^^
Haha vet! ^^
Hebben Hebben Hebben Hebben....
Dit lijkt me inderdaad een zeer leuken gamen ik ga denk ik toch maar eens dit jaar 2 nieuwe videokaarten halen
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.