De openings sequence van Halo 4.
Reacties (2)
Graphics zien er wel netjes uit, maar weet niet of het aan mij ligt, maar zag er laggy uit.
dat schermpje op zijn wapen is duidelijk geen amoled. moet je zien hoe slecht het leesbaar is in zonlicht!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/184256/QinXava2.jpg?f=community)