In deze nieuwe ViDoc van Halo 4 krijgen we de kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de creatie van de soundtrack. De muziek wordt geproduceerd door de voormalige producer van Massive Attack, Neil Davidge.
Reacties (2)
Krijg gewoon kippenvel bij het begin muziek, klinkt erg groots.
Soms heb je gewoon al zin in Halo, alleen door de muziek die erin zit.
Het geeft je echt een lekker gevoel tijdens het gamen.
Halo heeft naar mijn zeggen ongeveer wel de beste thema/game muziek van de vele games die er nu zijn.
Het geeft je echt een lekker gevoel tijdens het gamen.
Halo heeft naar mijn zeggen ongeveer wel de beste thema/game muziek van de vele games die er nu zijn.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/399875/crop5c94a750d7885_cropped.jpeg?f=community)