In deze gameplay trailer van Sleeping Dogs ligt de nadruk op het besturen van de verschillende voertuigen die in het spel te vinden zijn.
Reacties (6)
Damn, dat ziet er goed uit. Is dit een soort van GTA of is dit echt een race-action game?
De announcement trailer is trouwens ook erg gaaf:
http://www.youtube.com/wa...DBB6&index=1&feature=plcp
Had nog niet eerder van deze game gehoord, maar ben nu toch wel heel erg benieuwd
De announcement trailer is trouwens ook erg gaaf:
http://www.youtube.com/wa...DBB6&index=1&feature=plcp
Had nog niet eerder van deze game gehoord, maar ben nu toch wel heel erg benieuwd
[Reactie gewijzigd door NL-RaVeR op 23 juli 2024 13:56]
http://www.youtube.com/watch?v=4jJ_6Wt6ujI
Lijkt inderdaad richtingt GTA/APB te leunen.
Lijkt inderdaad richtingt GTA/APB te leunen.
Die trailer is inderdaad erg goed gedaan! Ik krijg hetzelfde gevoel als toen ik de GTA2 intro voor het eerst zag: zin om het spel te spelen
Damn, sinds wanneer maakt Square Enix zulke gruwelijk actie films. Ik weet fan de Final Fantasy serie dat ze al hele mooie "tussen" filmpjes (kan even niet op het woord komen) maken, maar dit gaat toch wel heel ver (positief).
Ben Benieuwd!!
Ben Benieuwd!!
Hmm. ik zie weinig in deze game wat niet eerder is gedaan, komt nog bij dat op sommige momenten de framerate drastisch inkakt. grafisch is het ook bepaald niet super. deze game zal het toch van de gameplay moeten hebben denk ik , als die heel goed is dan gaat het wellicht nog wat worden 
We houden 'm in de gaten.
We houden 'm in de gaten.
Ik ben allerminst onder de indruk van deze trailer, ik zie elementen van Just Cause, GTA en een beetje Burnout/Need for Speed.
Nu weet ik dat er een uitdrukking bestaat "Beter goed gejat, dan slecht verzonnen", maar na het zien van deze trailer vind ik niet dat deze opmerking opgaat. Er is niets dat in deze trailer geshowed wordt, waardoor ik iets heb van: wow, dat ziet er gaaf uit. Grafisch ziet het er wel okay uit, maar het draait natuurlijk om de gameplay. Er is niets mis, met elementen gebruiken die succesvol waren, maar dit lijkt me gewoon een mengelmoesje om toch nog een game als excuus te hebben.
Nu weet ik dat er een uitdrukking bestaat "Beter goed gejat, dan slecht verzonnen", maar na het zien van deze trailer vind ik niet dat deze opmerking opgaat. Er is niets dat in deze trailer geshowed wordt, waardoor ik iets heb van: wow, dat ziet er gaaf uit. Grafisch ziet het er wel okay uit, maar het draait natuurlijk om de gameplay. Er is niets mis, met elementen gebruiken die succesvol waren, maar dit lijkt me gewoon een mengelmoesje om toch nog een game als excuus te hebben.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.