0 A.D. Alpha 9 -- Roman gameplay
Reacties (4)
Het ziet er best geinig uit, maar hoe kun je toch zó een gameplay trailer opnemen?
- Geen HD
- Willekeurige versneld/vertraagd
- Ik mis een spreker
Wat de UI betreft; erg lomp. De minimap mag van mij wel helemaal links-onder staan en de balk met andere dingen gewoon continue in beeld en in 1 lijn en niet zo blokkerig zoals hij nu is.
- Geen HD
- Willekeurige versneld/vertraagd
- Ik mis een spreker
Wat de UI betreft; erg lomp. De minimap mag van mij wel helemaal links-onder staan en de balk met andere dingen gewoon continue in beeld en in 1 lijn en niet zo blokkerig zoals hij nu is.
let wel op: dit is GRATIS!
het is zelfs nog in alpha status, dus het is nog niet volledig zoals het hoort.
Ik heb de alpha trial geïnstalleerd, en die loopt best goed. Het is een beetje AoE 1 met graphics van AoE 3.
Wel een leuk spel, en zit ook te wachten tot hij wordt uitgebracht!
Niet oordelen over iets wat je nog niet hebt gespeeld/weinig over weet
het is zelfs nog in alpha status, dus het is nog niet volledig zoals het hoort.
Ik heb de alpha trial geïnstalleerd, en die loopt best goed. Het is een beetje AoE 1 met graphics van AoE 3.
Wel een leuk spel, en zit ook te wachten tot hij wordt uitgebracht!
Niet oordelen over iets wat je nog niet hebt gespeeld/weinig over weet
een nieuwe age of empires II? lijkt me erg gaaf
ik ga hier eens wat meer over opzoeken..
Gaaf hoor, simpelheid op z'n best. Als ik zo naar de trailer kijk mis ik eigenlijk helemaal niets op grafisch gebied, en dat had ik niet verwacht (van mezelf) nu we pak 'm beet 15 jaar verder zijn.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.