Nieuwe trailer van Starhawk waarin voertuigen het middelpunt vormen.
Reacties (4)
Dit is momenteel echt de enige game waar ik naar uitkijk, maar hij komt alleen voor de PS3
idd, dit zo zoveel potenteel hebben als PC game.
grotere mappen
meer spelers
meer suport
en dit spel zou ziek zijn met mod suport
maar goed we doen tegenwoordig niet meer aan lang leven, eerder aan hoe we zo snel mogelijk deze kunnen dumpen en deel 2 aan de man brengen
grotere mappen
meer spelers
meer suport
en dit spel zou ziek zijn met mod suport
maar goed we doen tegenwoordig niet meer aan lang leven, eerder aan hoe we zo snel mogelijk deze kunnen dumpen en deel 2 aan de man brengen
Het lijkt me echt een heerlijke game: het is een game die niets nieuws doet, maar heel veel features van andere games combineert. Dat zijn de beste games imho. Meestal als je een game een nieuwe experimentele feature heeft, dan draait heel die game om die feature. Bijvoorbeeld bij Shattered Horizon: alles draait om het space shooter idee, maar het wapenarsenaal is (met slechts 1 geweer in het begin en daarna nog 4 toegevoegd) gewoon bagger te noemen. Deze game breidt het Battlefield principe uit met het bouwen van basissen en het besturen van mechs.
Ziet er vet uit
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.