Sony heeft zijn eerste Android-telefoon in de Xperia-lijn aangekondigd nadat het de volledige eigenaar werd van de joint-venture Sony Ericsson. De Xperia ion draait op een 1,5GHz-dualcoreprocessor en heeft een 4,6"-scherm.
Reacties (8)
Jammer dat er geen like-knop voor reacties bestaat op Tweakers zoals dat kan bij Facebook... Anders had ik 'm hier gebruikt
Nier echt professioneel dat die vent van SONY(!) gewoon staat voor te lezen
Nokia Xperia ?
Gaaf
Jammer dat hij alleen in Amerika op de markt komt en alleen bij AT&T.
Gaaf
Jammer dat hij alleen in Amerika op de markt komt en alleen bij AT&T.
[Reactie gewijzigd door 3DDude op 23 juli 2024 03:31]
Whahahahahah
xD
WOW Nokia!
Nokia? Ik denk dat jullie Sony bedoelen.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/229564/eic.png?f=community)
:strip_exif()/u/431173/exe.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/19980/gramps2.jpg?f=community)