Ontwikkelaar Croteam heeft een nieuwe trailer uitgebracht waarin meer bloed en gore te zien is van Serious Sam 3: BFE. De game zelf ligt vanaf 22 november in de winkels.
Reacties (12)
Zo te zien weer meer van hetzelfde, enkel wat meer bloed. Ze moeten toch echt wel vernieuwende dingen zien toe te voegen..
De animaties van object tot bloedvlek gingen ook nog vrij abrupt, maar dat zal wel komen omdat het nog maar een trailer is neem ik aan
De animaties van object tot bloedvlek gingen ook nog vrij abrupt, maar dat zal wel komen omdat het nog maar een trailer is neem ik aan
van mij hoeft het niet per se vernieuwend hoor, een goed concept moet je ook weer niet teveel veranderen. ik heb wel het idee trouwens dat de levels wat ingewikkelder in elkaar zitten
Het ziet er qua graphics misschien wat vernieuwend uit maar de gameplay lijkt inderdaad erg veel op de vorige versies (die ik me overigens nauwelijks nog kan herinneren haha). Lijkt me sowieso de moeite waard om deze eens te proberen, ook al vind ik zoveel bloed toch best onrealistisch.
"Game play is hetzelfde als de vorige delen"
No shit sherlock! Deze game is ook voor mensen die gewoon lekker ouderwetsch willen knallen. Zonder na te denken over zaken als taktiek. In dit spel gaat het maar om 1 ding en dat is precies wat deze trailer laat zien, heerlijk!
No shit sherlock! Deze game is ook voor mensen die gewoon lekker ouderwetsch willen knallen. Zonder na te denken over zaken als taktiek. In dit spel gaat het maar om 1 ding en dat is precies wat deze trailer laat zien, heerlijk!
lol, gorefest! Zijn vast mensen die dit waarderen. Co-op was altijd er leuk om te spelen, hopen dat er een demo uit komt die dat ook ondersteund! (net als bij SS:SE)
Jay Serious Sam 3 
SS2 heb ik nog een keer in een ruk uitgespeeld in CO-OP op een LANparty
k heb daarna nog 3 dagen last gehad van m'n wijsvinger
SS2 heb ik nog een keer in een ruk uitgespeeld in CO-OP op een LANparty
k heb daarna nog 3 dagen last gehad van m'n wijsvinger
Veel knallen, veel bloed en veel chaos.
Zo hoort een game van SS eruit te zien!
Zo hoort een game van SS eruit te zien!
Hmmm.. Gore level is del erg hoog.. Veel bloed en uitspatende wezens..
Hou het toch ipv schieten schieten en zo veel mogelijk schieten op tactische spelen.
Hou het toch ipv schieten schieten en zo veel mogelijk schieten op tactische spelen.
deze trailer maakt mij niet zo enthousiast als bijvoorbeeld de trailer van Postal 3. Dat is ook ranzigheid ten top, maar wel met meer diepgang dan SS3.
http://www.youtube.com/watch?v=m9yBVfzFgMM
http://www.youtube.com/watch?v=m9yBVfzFgMM
Serious Sam 3 is wel erg bloederig geworden, maar dit lijk me wel weer een heerlijke LanPary Game te worden 
En dat aan het einde van die Postel 3 trailer
En dat aan het einde van die Postel 3 trailer
[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 24 juli 2024 12:28]
Hij is UIT, nog kort van kunnen genieten, maar wat een prachtige tweakgame. Pagina's instellingen voor de grafische zaken. Voor de rest even multiplayer CO-OP gedaan, gaaf! Hier mag Tweakers.net wat mij betreft een mooie review over schrijven
.
[Reactie gewijzigd door sm1ley op 24 juli 2024 12:28]
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.