Redacteur Jurian Ubachs van Tweakers.net sprak met lead programmer Lars Magnus Lång van de nieuwe game Syndicate, dat gemaakt wordt door Starbreeze Studios en uitgebracht wordt door EA. Het multiplayerlevel dat speelbaar was tijdens dit evenement leek verdacht veel op een andere game van EA: Mirror's Edge. "Puur toeval", aldus Lars Magnus Lång.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.