In de nieuwe Metro-interface Windows 8 kun je door een 'swipe-beweging' wisselen van applicatie. Ook is het mogelijk om twee applicaties naast elkaar te situeren op één scherm.
Reacties (2)
Het lijkt wel vrij random bepaald welk scherm er steeds naar binnen wordt gesleept...
lijkt mij gewoon te werken zoals een enkele ALT-TAB... helemaal niet zo random dus.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/401441/gSXpR.gif?f=community)
:strip_exif()/u/49935/combine.gif?f=community)