De nieuwe editie van PES 2012 bevat, getuig deze video, een versimpelde manier om penalty's te nemen.
Reacties (2)
Dit spel is zoo bagger aan het worden, dit vond FIFA 96 al uit
idd, en in fifa 96 zat ook al een bal! en spelers! </sarcasme> 
ik vond het oude systeem eigenlijk wel leuk, ik heb liever gewoon hetzelfde camerastandpunt als waarmee je speelt, maarja, kwestie van smaak en gewenning
ik vond het oude systeem eigenlijk wel leuk, ik heb liever gewoon hetzelfde camerastandpunt als waarmee je speelt, maarja, kwestie van smaak en gewenning
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.