De ontwikkelaars van Lightbox Interactive vertellen hoe ze werken aan de opvolger van Warhawk, een game uit 2007 die online in multiplayervorm gespeeld wordt. De nieuwe game, Starhawk, heeft wél een singleplayermodus.
Reacties (2)
Heb zo mijn twijfels over dit spel. Heb zo hetzelfde gevoel als ik bij Homefront had. Het ziet er allemaal wel in orde uit maar er ontbreekt ergens iets...
als je een warhawk fan bent, dan is dit gewoon een upgrade, het is meer om nieuwe mensen te introduceren aan warhawk.Heb zo mijn twijfels over dit spel. Heb zo hetzelfde gevoel als ik bij Homefront had. Het ziet er allemaal wel in orde uit maar er ontbreekt ergens iets...
het vervolg hierop word natuurlijk veel grootser, maar een indy studio zoals lightboxinteractive moet natuurlijk niet meteen big-budget games gaan maken.
(sony heeft echt geleerd van het verleden om geen AAA titels te verwachten van kleine startende developers)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.