Een eerste zogenaamde Teaser Trailer
Reacties (8)
Ik heb de eerste helemaal kapot gespeeld, verwacht hier ook veel van, maar ik denk dat het een teleurstelling word als ik de trailer zo zie...
Is er iets te zien aan deze trailer dan?
valt inderdaad weinig te zien dus een teleurstelling vind ik een beetje overtrokken.
Meestal al aan de kwaliteit van de trailers kun je het al zien, maar ik heb ook de site al goed in de gaten gehouden en het ziet er niet goed uit...
de eerste was inderdaad perfect... samen met age of empires 2 echt weken van mijn leven mee gevuld... De laatste game die dezelfde snaar bij mij heeft kunnen raken was anno 1404, maar daar was ik de free building al snel beu.
aan deze trailer heb je natuurlijk helemaal niks. Als je naar de hun eigen site gaat zijn wat screens te zien.
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/1.jpg
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/2.jpg
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/14.jpg
vind het een beetje meh, maar je mag een paard niet in de bek schijten voor hij gereleased is. (zo was het toch?)
Hoe dan ook, ik zal me er wel mee vermaken denk ik
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/1.jpg
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/2.jpg
http://www.stronghold3.com/files/screenshots/14.jpg
vind het een beetje meh, maar je mag een paard niet in de bek schijten voor hij gereleased is. (zo was het toch?)
Hoe dan ook, ik zal me er wel mee vermaken denk ik
nee het was een gegeven paard niet in de bek kijken
maar dat wist je al 
en de screen zien er jammerlijk uit.. ze hadden gewoon nooit het 3d pad op moeten gaan.. gewoon aan het concept van de eerste moeten houden en dan oppoetsen zoals de anno serie.. top down view games zijn super.. i love strategie spellen!
en stronghold deeltje 1 heb ik zeer veel gespeeld.. echt super leuk
ik denk dat 3 teveel op 2 gaat lijken..
en de screen zien er jammerlijk uit.. ze hadden gewoon nooit het 3d pad op moeten gaan.. gewoon aan het concept van de eerste moeten houden en dan oppoetsen zoals de anno serie.. top down view games zijn super.. i love strategie spellen!
en stronghold deeltje 1 heb ik zeer veel gespeeld.. echt super leuk
ik denk dat 3 teveel op 2 gaat lijken..
Hopen op free build functie waarbij je lekker kunt oorlog voeren.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)