Aankondigingstrailer van Trackmania 2.
Reacties (13)
Geweldige graphics, maar de autos bewegen niet heel natuurlijk.
Ze bewegen op de good old Track Mania manier
Geweldig gewoon!
Ze bewegen anders heel natuurlijk voor een game waarin sprongen van 200+ meter zitten
Het is geen race sim.... dit is eigenlijk de moderne versie van Stunts
je kunt je eigen banen maken en het gaat er vooral om om zo snel mogelijk door de meest gekke toestanden te rijden zoals looping en kurken trekkers 
Ik houd niet van arcade games maar dit vind ik simpelweg briljant. Het is ook niet als echte sim bedoelt zoals bv NFS dat wel probeert te zijn maar waar het niet lukt.
Ik houd niet van arcade games maar dit vind ik simpelweg briljant. Het is ook niet als echte sim bedoelt zoals bv NFS dat wel probeert te zijn maar waar het niet lukt.
Niet 'eigenlijk' het is de moderne versie van stunts, het is namelijk de opvolger van stunts
Geweldig! TM Forever veel gespeeld, vond het echt een top racespel! Erg grappig om te doen.
Oud rijgedrag, zelfde besturing, alleen veel betere graphics: AWESOME!
ahhh, nice... ik ben wel weer toe aan een verse TM 
Zeer vermakelijke games altijd! Eén van de weinige games die ook onilne mn aandacht een flinke tijd heeft weten vast te houden.
Zeer vermakelijke games altijd! Eén van de weinige games die ook onilne mn aandacht een flinke tijd heeft weten vast te houden.
Oeh nice!!! Trackmania is er leuk om te spelen
en ziet er zelfs nog mooi uit.
Ik ben dus wel heel benieuwd naar TM2 het ziet er in ieder geval heel mooi uit!
Ik ben dus wel heel benieuwd naar TM2 het ziet er in ieder geval heel mooi uit!
leuke meeslepende trailer muziek. Weet iemand de artiest en/of titel? bvd
Originele nummer is van Queens Club met Danger Kids 
http://www.youtube.com/watch?v=OHTdNq8aPIQ
Lijkt me weer een ongelooflijk gaaf spel te worden
Ben erg benieuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=OHTdNq8aPIQ
Lijkt me weer een ongelooflijk gaaf spel te worden
Ben erg benieuwd.
Niice
Ik speel niet veel spellen, maar TM Nations Forever speel ik nog wel best veel. Dit ziet er ook heel leuk uit.
Sweet! Nog niets over gehoord, maar lijkt me wel leuk 
Nog even wachten tot Q4 ;D
Nog even wachten tot Q4 ;D
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.