Debut Gameplay
Reacties (9)
Meest nutteloze trailer ooit
een kleine drie seconden ingame footage.
je geeft het wel veel credit. Volgens mij was het 1 tot anderhalve seconde.
Wat een belachelijk slechte trailer dit...
nou dat waren weer 37 seconden nutteloze tijd verpilling...
Wat een waardeloze trailer.
Wat een waardeloze trailer.
Deze vreselijk lange trailer waarin je wel een slap in the b*lls ziet en zo veel van de gameplay was al eerder gepost ?
Dit was ook een 1 april grap dacht ik.. Ik neem aan dat dit niet serieus bedoeld is
Het gaat niet om de lengte van de gameplay maar om de spontane lachuitbarsting die je hier van krijgt.
Haha! Geweldige trailer! Dit was een 1 april-grap mensen.
Het filmpje is weer opnieuw gepubliceerd. Waarom dit zo is, geen idee.
schoot in de lach
, het is natuurlijk niet serieus bedoeld en is echt geen slechte trailer, juist geniaal.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/56159/archer.gif?f=community)
:strip_exif()/u/130282/gates.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/145363/twforum.jpg?f=community)
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)