Trailer
Reacties (4)
Vet! Dit gaan we natuurlijk weer spelen
Hmm.. Ik zal weer een paar eurotjes opzij zetten 
Valt mij trouwens wel op dat t.net tegenwoordig beter en sneller begint te worden met filmpjes dan gametrailers! Keep it up!
Wellicht ook een idee om dit medium in te zetten voor reviews?
Valt mij trouwens wel op dat t.net tegenwoordig beter en sneller begint te worden met filmpjes dan gametrailers! Keep it up!
Wellicht ook een idee om dit medium in te zetten voor reviews?
Dan moeten ze wel iemand hebben met een goede stem
Woohoo, perfecte opmaat naar ME3. Het zou me niks verbazen als die Dr Amanda nogwat die je moet bevrijden in de DLC, terugkomt in ME3, als ze het tenminste overleeft. Dat weet je natuurlijk ook nooit zeker in ME.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/102076/Draconis%2520polaris%2520small.jpg?f=community)