Virtualisatie van een werkaccount op een Android-toestel.
Reacties (6)
Ziet er veelbelovend uit, hoop dat niet alleen LG hier op gaat voortborduren..
Waarom niet?? Als je dit goed en handig in Android bouwt kan het nog wel eens erg handig worden...
hij zei: "niet ALLEEN LG"
Ehhh werkt dit dan met een duo sim die tegelijke tijd actief kunnen zijn?
Of heb ik het filmpje verkeerd geïnterpreteerd?
Of heb ik het filmpje verkeerd geïnterpreteerd?
hoezo alleen LG? Dit is tog duidelijk een htc Nexus one?
Toen is de titel las dacht ik eerst dat je meerdere OS-en kon draaien dmv de VM, maar dit is gewoon een app om profielen beter te splitsen (dus ook apps aan en uit zetten).
Maar ziet er toch goed uit.
Maar ziet er toch goed uit.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.