Launch Trailer
Reacties (5)
vaag, ik weet niet wat ik er van moet denken
animaties van de personen vallen wel een beetje tegen.
Deze game draait volgens mij ook niet om mega mooie grapics. Mega grote spelwereld en realisme is waar het om draait.
even wat reclame voor Arma 2:
- mega grote spelwereld(en)
- enorm aandacht voor detail
- "alles" is mogelijk
- alles is mod-baar
- enorme community
> allerlei missies en addons je kunt het zo gek niet bedenken
zo beschikbaar
- enorme steile leercurve in allerlei opzichten
- beest van pc nodig en dan nog...
voor meer info kijk maar eens op:
http://forums.bistudio.com/forumdisplay.php?f=9
http://www.armedassault.info/
http://www.armaholic.com/index.php
http://www.tangodown.nl/
- mega grote spelwereld(en)
- enorm aandacht voor detail
- "alles" is mogelijk
- alles is mod-baar
- enorme community
> allerlei missies en addons je kunt het zo gek niet bedenken
zo beschikbaar
- enorme steile leercurve in allerlei opzichten
- beest van pc nodig en dan nog...
voor meer info kijk maar eens op:
http://forums.bistudio.com/forumdisplay.php?f=9
http://www.armedassault.info/
http://www.armaholic.com/index.php
http://www.tangodown.nl/
jammer dat ze nooit iets voor Xbox hebben gemaakt mis deze games wel! nu ik zelf geen pc meer speel.
Dit is geen Operation Arrowhead hoor
Dit is Private Military Company;)
Dit is Private Military Company;)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/287100/Pepe.60.60.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/352663/crop56f95f6cc1e2f_cropped.jpeg?f=community)