Sony Ericsson gaat begin 2011 een multitouch OTA-update toevoegen aan zijn Xperia X10.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
Er zijn nog geen reacties geplaatst
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.