Maar het is stiekem een Sony Ericsson Aspen met een Office-logo op de voorkant, op het oudere Windows Mobile 6.5.3
Reacties (8)
Ik dacht dat Microsoft geen telefoons meer uitbracht? En ze zich alleen nog richte op de software die erop draait. Vreemd dat dit dan weer de kop op steekt. OK er staat in koeie letters Sony Ericsson op, maar goed dat Office logo steekt dan weer. Daarnaast vind ik de telefoon ook duizend uit een dozijn, het ziet er nu weer niet echt geweldig uit.
[Reactie gewijzigd door loewie1984 op 24 juli 2024 09:49]
Dit is gewoon Windows Mobile 6.5 en geen Windows Phone 7.
Staat er dan ergens dat het een windows phone 7 is?
Bij mij werkt de video niet
hier ook niet
inmiddels weer wel, vind het toch een vrij lomp apparaat kwa ontwerp
inmiddels weer wel, vind het toch een vrij lomp apparaat kwa ontwerp
[Reactie gewijzigd door davidoss op 24 juli 2024 09:49]
hier werkt de video prima
dit is toch gewoon windows 6.5 met office? wat is hier nieuw aan
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.