Nederlandse student Guust Hilte (MrGuust op T.net) demonstreert afstudeerproject, waarbij via een touchpad blind een sms ingevoerd kan worden.
Reacties (7)
Uhmmm, leuk, maar snel? Voor wie of wat moet dit handig zijn?
Ah, nooit echt handig geweest, gescheiden commentaar secties bij dezelfde dingen.
of waarom er sowieso op filmpjes gereageerd kan worden die even later in een nieuwsartikel verschijnen...
Zelfs na het verschijnen van het artikel heb ik zoiets van "is dit nou echt zo handig?"
Zelfs na het verschijnen van het artikel heb ik zoiets van "is dit nou echt zo handig?"
Met ^^^, wat is de toegevoegde waarde van dit over zoiets als swype? Het lijkt een beetje op hoe vroeger letters op de palm ingevoerd moesten worden, maar nu zonder stylus...
s/waist/waste/
It was a complete waist of time!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.